Recepčná

Arios, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
750€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného človeka, ktorý bude zodpovedný za zabezpečenie chodu recepcie a za administratívnu podporu a bezproblémový chod spoločností. Jeho/jej úlohou bude aktívne spolupracovať s riaditeľmi spoločností a poskytovať im podporu pre zefektívnenie ich práce a celkových výsledkov. Ak ťa zaujme náplň práce, prosím neváhaj a pošli nám CV s fotografiou.

• Kompletné zabezpečenie chodu recepcie; vytváranie celkového imidžu spoločnosti
• Prvotný kontakt s klientom a poskytovanie komplexných informácií; prijatie, uvedenie a evidencia návštev
• Presná a včasná evidencia došlej a odoslanej pošty
• Celková administratívna činnosť potrebná pre bezproblémový chod spoločnosti (objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, tonerov a pod.)
• Organizácia a time - management zasadačiek
• Spolupráca s ekonomickým oddelením
• Obsluha telefónnej ústredne a prvotné selektovanie hovorov prichádzajúcich do spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Priestor pre osobný rozvoj a kariérny rast
• Zaujímavú a dynamickú prácu v stabilnej slovenskej spoločnosti
• Možnosť sebarealizácie a samostatnej práce
• Výborný kolektív, team- buildingové aktivity a pod.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV s fotografiou na e-mailovú adresu:
[email protected].

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Slovenská holdingová spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

všeobecné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát/ka by mal mať:
• Príjemné a profesionálne vystupovanie
• Prax na obdobnej pozícii min 1 rok
• Schopnosť pracovať rýchlo a pritom precízne
• Znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
• Pozitívny prístup k práci a ku riešeniu prípadných problémov
• Časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Arios s.r.o je privátna investično - obchodná spoločnosť, ktorá dynamicky rozvíja svoju činnosť vo viacerých oblastiach podnikania. Prostredníctvom našich dcérskych spoločností zamestnávame viac ako 500 zamestnancov a profesionálov v oblastiach financií, realít, personalistiky, prevádzkových, distribučných a sociálno-zdravotných služieb. Svoju činnosť realizujeme prostredníctvom našich pobočiek na území Slovenskej a Českej republiky. Našou snahou je vnímať, vyhľadávať a uspokojovať požiadavky existujúcich a nových zákazníkov a prinášať im konkurenčne výhodné riešenia odpovedajúce ich potrebám. Rovnako byť stabilným a vyhľadávaným zamestnávateľom špičkových a motivovaných odborníkov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2427100  Dátum zverejnenia: 19.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750€ brutto