Administratívny pracovník v špedičnej spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste


  • Miesto práce: Michalovce
  • Ponúkaný plat (brutto): Dohodou
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V prípade, že okrem slovenského jazyka ovládate ešte aspoň jeden svetový jazyk na komunikatívnej úrovni a nebojíte sa aktívne komunikovať v tomto jazyku cez telefón, máte obchodnícke črevo a hľadáte si dynamickú prácu s možnosťou odborného a kariérneho rastu tak hľadáme práve Vás. Nemusíte mať prax v oblasti špedície, zaučia Vás.

Na starosti budete mať:
  • komunikáciu s dopravnými spoločnosťami
  • bezproblémové zabezpečenie prepráv
  • administratívne práce spojené so zabezpečením medzinárodnej prepravy.
  • aktívne vyhľadávanie potencionálnych zákazníkov

Iné výhody

  • zaujímavé a motivujúce finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti práce a dosiahnutým výsledkom
  • 13. plat
  • pravidelné teambuildingové akcie
  • motivujúce individuálne odmeny
  • možnosť odreagovania sa vo Fun room-e

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí 10 rokov na trhu a jej hlavnou činnosťou je poskytovanie logistických a špedičných riešení.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Taliansky jazyk - Pokročilý (C1) alebo
Španielsky jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosti z prostredia doprava/logistika – výhodou
  • ochota tvrdo pracovať na sebe, ochota učiť sa
  • obchodné zručnosti, cit pre obchod
  • výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
  • schopnosť samostatne riešiť jednotlivé obchodné prípady
  • zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť
  • Slovenský jazyk – aktívne PODMIENKOU!!!!!!!, Maďarský jazyk – aktívne veľkou VÝHODOU, znalosť aspoň jedného svetového jazyka – aktívne PODMIENKOU!!!!!!!.
  • schopnosť koordinácie, organizácie a plánovania prepravy
  • assertivita, zdravá agressivita, odolnosť voči stresu
  • silná orientácia na zákazníka a výsledky, schopnosť budovania dobrých vzťahov so zákzaníkmi
  • teamový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Arios - personálna agentúra poskytujúca komplexné služby a poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov. Náš tím skúsených špecialistov zastrešuje profesionálne výberové procesy tak na priame výrobné pozície ako aj pre oblasť stredného a vyššieho manažmentu a špecialistov z rôznych oblastí. Sme držiteľmi Licencie na sprostredkovanie zamestnania za úhradu a Licencie na činnosť agentúry dočasného zamestnávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. ( Sprostredkovanie zamestnania za úhradu )

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite Váš motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom na uvedenú e-mailovú adresu. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len uchádzačov spĺňajúcich zadané požiadavky.

Adresa spoločnosti

ARIOS - human resources, s r. o.
Rozvojová 2
040 11 Košice
http://arioshr.sk
ID: 2665233   Dátum zverejnenia: 23.9.2016