Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Asistent
Arimex Bratislava spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac
1 250 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spracovávanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty
- Príprava materiálov a podkladov k poradám vedenia spoločnosti
- Spracovávanie zmlúv/ Evidencia zmlúv
- Administratívna podpora kolegov v rôznych ad hoc úlohách
- Prijímanie návštev
- Zabezpečenie chodu recepcie a priestorov firmy
- Iné administratívne úlohy súvisiace s prevádzkou a činnosťou spoločnosti
- Vyhľadávanie a spracovanie informácií pre manažment
- Organizovanie firemných akcií a podujatí
Typický deň na pozícii Office Asistent zahŕňa spracovávanie korešpondencie, evidenciu zmlúv, administratívnu podporu kolegov a zabezpečenie chodu recepcie a priestorov firmy.
Typická pracovná doba pre pozíciu Office Asistent je 8 hodín denne, prípadne v závislosti od potrieb spoločnosti a dohody s nadriadenými.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Získavaš zázemie stabilnej spoločnosti s viac ako 32 ročným pôsobením na trhu.
- Môžeš získať motivujúce výkonnostné nelimitované finančné ohodnotenie nad základnú zložku platu.
- Máš k dispozícii lekársku starostlivosť v réžii firmy.
- Môžeš využívať MULTISPORT kartu a udržiavať si zdravie.
- Máš k dispozícii moderné kancelárske priestory v atraktívnej lokalite blízko obchodného centra.
- Máš možnosť pracovať s príjemným pracovným kolektívom a v transparentnej firemnej kultúre.
- Máš skrátenú pracovnú dobu spojenú s tvojou dĺžkou pôsobenia vo firme a možnosť využiť Sick days.
- Môžeš sa tešiť z finančných, voľnočasových a zážitkových benefitov.
- Máš možnosť profesionálneho rastu a odborného vzdelávania.
- Môžeš sa zúčastniť teambuildingov a zlepšiť tímovú spoluprácu.
- Ak sa ukážeš ako vhodný kandidát, môžeš sa stať súčasťou našej inovatívnej a perspektívnej firmy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchod, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti
- Pokročilá úroveň MS Office balíka
- Strojopis pokročilý
- Profesionálny prístup
- Dobrá organizácia času
- Flexibilita a schopnosť riešiť problémy
- Schopnosť pracovať samostatne
- Typicky požadovaný typ vzdelania: SŠ s maturitou
- Hard skills: Pokročilá úroveň MS Office balíka, strojopis pokročilý
- Soft skills: Príjemné vystupovanie, vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti, profesionálny prístup, dobrá organizácia času, flexibilita a schopnosť riešiť problémy, schopnosť pracovať samostatne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa tuzemským i zahraničným obchodom v oblasti agrokomodít s významnou pozíciou na trhu od roku 1992.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3868094
Dátum zverejnenia: 2.5.2024
2024-05-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Arimex Bratislava spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac