Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka office manažéra a sekretariátu vedenia spoločnosti.
Architekti Šebo Lichý s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
fix od 900,- EUR podľa schopností
fix od 900,- EUR podľa schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za kontinuálny chod sekretariátu.
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hovorov kompetentným osobám, preberanie a distribúcia pošty
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie stretnutí v zasadačkách.
- Uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- Zabezpečovanie konfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. ).
- Upratovanie kuchynky( keď bude potrebné aj vynášanie odpadkových košov), kontrola poriadku v celej firme v prípade nutnej potreby operatívne upratovanie.
- Administratíva spojená s chodom sekretariátu.
- Kancelárske práce (archivácia, skenovanie dokumentov, ukladanie na server,sťahovanie fotiek, konvertovanie pdf formátu na word atď.)
- Zabezpečovanie výpisov z OR
- Práce vykonávané autom po Bratislave. Odvoz / dovoz /doručenie dokumentov /predmetov v rámci BA (príležitostne)ako napr. odnášanie dokumentov na úrady, profesiám, atď.,
- Zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- Plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hovorov kompetentným osobám, preberanie a distribúcia pošty
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie stretnutí v zasadačkách.
- Uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- Zabezpečovanie konfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. ).
- Upratovanie kuchynky( keď bude potrebné aj vynášanie odpadkových košov), kontrola poriadku v celej firme v prípade nutnej potreby operatívne upratovanie.
- Administratíva spojená s chodom sekretariátu.
- Kancelárske práce (archivácia, skenovanie dokumentov, ukladanie na server,sťahovanie fotiek, konvertovanie pdf formátu na word atď.)
- Zabezpečovanie výpisov z OR
- Práce vykonávané autom po Bratislave. Odvoz / dovoz /doručenie dokumentov /predmetov v rámci BA (príležitostne)ako napr. odnášanie dokumentov na úrady, profesiám, atď.,
- Zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- Plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú spresnené po pohovore
- fixná prac. doba: 8.00 – 17.00 s hodinovou prestávkou o 13.00 hod.
- zaujímavé teambuildingy, aj v zahraničí.
- fixná prac. doba: 8.00 – 17.00 s hodinovou prestávkou o 13.00 hod.
- zaujímavé teambuildingy, aj v zahraničí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktoré má rada ľudí potom je toto miesto určené pre Vás.
My hľadáme osobu, ktorá má dobré organizačné vlastnosti, vie jednať s ľuďmi, má stále dobrú náladu a vie si udržať dobrú kontrolu vo svojom operačnom priestore. Od tejto osoby budeme požadovať 100 percentné plnenie si povinností na poste tak, aby to o čo má pod svojou kontrolou fungovalo vynikajúco.
Možnosť postúpiť na junior office manažéra.
Ak ste osobou, ktoré má rada ľudí potom je toto miesto určené pre Vás.
My hľadáme osobu, ktorá má dobré organizačné vlastnosti, vie jednať s ľuďmi, má stále dobrú náladu a vie si udržať dobrú kontrolu vo svojom operačnom priestore. Od tejto osoby budeme požadovať 100 percentné plnenie si povinností na poste tak, aby to o čo má pod svojou kontrolou fungovalo vynikajúco.
Možnosť postúpiť na junior office manažéra.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Architektonická kancelária Architekti Šebo Lichý patrí k etablovaným a známym ateliérom. V roku 2003 ju založili spolužiaci a priatelia architekti – Igor Lichý a Tomáš Šebo. Základnou filozofiou ateliéru je hlbšie poznať a pochopiť klienta prostredníctvom dialógov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3109884
Dátum zverejnenia: 22.6.2017
2017-06-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Architekti Šebo Lichý s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: fix od 900,- EUR podľa schopností