Asistentka office manažéra a sekretariátu vedenia spoločnosti.

Architekti Šebo Lichý s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
fix od 900,- EUR podľa schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za kontinuálny chod sekretariátu.
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hovorov kompetentným osobám, preberanie a distribúcia pošty
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie stretnutí v zasadačkách.
- Uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- Zabezpečovanie konfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. ).
- Upratovanie kuchynky( keď bude potrebné aj vynášanie odpadkových košov), kontrola poriadku v celej firme v prípade nutnej potreby operatívne upratovanie.
- Administratíva spojená s chodom sekretariátu.
- Kancelárske práce (archivácia, skenovanie dokumentov, ukladanie na server,sťahovanie fotiek, konvertovanie pdf formátu na word atď.)
- Zabezpečovanie výpisov z OR
- Práce vykonávané autom po Bratislave. Odvoz / dovoz /doručenie dokumentov /predmetov v rámci BA (príležitostne)ako napr. odnášanie dokumentov na úrady, profesiám, atď.,
- Zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- Plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

Budú spresnené po pohovore
- fixná prac. doba: 8.00 – 17.00 s hodinovou prestávkou o 13.00 hod.
- zaujímavé teambuildingy, aj v zahraničí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktoré má rada ľudí potom je toto miesto určené pre Vás.
My hľadáme osobu, ktorá má dobré organizačné vlastnosti, vie jednať s ľuďmi, má stále dobrú náladu a vie si udržať dobrú kontrolu vo svojom operačnom priestore. Od tejto osoby budeme požadovať 100 percentné plnenie si povinností na poste tak, aby to o čo má pod svojou kontrolou fungovalo vynikajúco.

Možnosť postúpiť na junior office manažéra.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Architektonická kancelária Architekti Šebo Lichý patrí k etablovaným a známym ateliérom. V roku 2003 ju založili spolužiaci a priatelia architekti – Igor Lichý a Tomáš Šebo. Základnou filozofiou ateliéru je hlbšie poznať a pochopiť klienta prostredníctvom dialógov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3109884  Dátum zverejnenia: 22.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: fix od 900,- EUR podľa schopností