Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent Field Operations
APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna podpora Field Operations,
- plánovanie a príprava pokladov na služobné cesty (rezervácia leteniek, ubytovania, prenájmu automobilov, objednanie taxi služby, vybavovanie pozývacích listov a víz, komunikácia so zahraničnými zmluvnými partnermi),
- komunikácia so zákazníkmi a organizačné zabezpečenie servisných návštev,
- kalkulácia predpokladaných a skutočných nákladov na refakturáciu servisných ciest,
- príprava podkladov na refakturáciu nákladov outsourcingu,
- mesačné analýzy nákladov,
- organizovanie pracovných stretnutí,
- účasť na pracovných poradách, vypracovanie zápisov z porád,
- agenda zákazníckej podpory,
- komunikácia so zákazníkmi,
- zhromažďovanie relevantných zákazníckych reakcií,
- hodnotiace pôsobenie MT spoločnosti po každej novej VSAT inštalácií alebo servisnej návšteve.
- plánovanie a príprava pokladov na služobné cesty (rezervácia leteniek, ubytovania, prenájmu automobilov, objednanie taxi služby, vybavovanie pozývacích listov a víz, komunikácia so zahraničnými zmluvnými partnermi),
- komunikácia so zákazníkmi a organizačné zabezpečenie servisných návštev,
- kalkulácia predpokladaných a skutočných nákladov na refakturáciu servisných ciest,
- príprava podkladov na refakturáciu nákladov outsourcingu,
- mesačné analýzy nákladov,
- organizovanie pracovných stretnutí,
- účasť na pracovných poradách, vypracovanie zápisov z porád,
- agenda zákazníckej podpory,
- komunikácia so zákazníkmi,
- zhromažďovanie relevantných zákazníckych reakcií,
- hodnotiace pôsobenie MT spoločnosti po každej novej VSAT inštalácií alebo servisnej návšteve.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v nadnárodnej spoločnosti, možnosť pracovného rastu a rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú pre nás z vecného hľadiska zaujímaví. Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť s nadnárodným pôsobením.
Našim klientom je spoločnosť s nadnárodným pôsobením.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti,
- dobrá znalosť hlavných činností spoločnosti, základných pracovných procesov a smerníc,
- schopnosť zvládať stres a pracovať pod časovým tlakom,
- schopnosť stanovovať si priority,
- dodržiavanie dohôd,
- aktívne zdieľanie znalostí v rámci organizácie,
- včasné upozorňovanie kedy a aká podpora je potrebná,
- pripravenosť vycestovať v súvislosti s vykonávaním pracovných činností,
- orientácia na zákazníka v uvažovaní a činnosti,
- flexibilné plnenie aj ďalších úloh nad rámec hlavnej funkcie.
- dobrá znalosť hlavných činností spoločnosti, základných pracovných procesov a smerníc,
- schopnosť zvládať stres a pracovať pod časovým tlakom,
- schopnosť stanovovať si priority,
- dodržiavanie dohôd,
- aktívne zdieľanie znalostí v rámci organizácie,
- včasné upozorňovanie kedy a aká podpora je potrebná,
- pripravenosť vycestovať v súvislosti s vykonávaním pracovných činností,
- orientácia na zákazníka v uvažovaní a činnosti,
- flexibilné plnenie aj ďalších úloh nad rámec hlavnej funkcie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1935315
Dátum zverejnenia: 21.11.2014
2014-11-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou