Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/čka
APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.12.2014
01.12.2014
Mzdové podmienky (brutto)
6.00 - 7.00 EUR/hodina
6.00 - 7.00 EUR/hodina
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Obsluha kancelárskej výpočtovej techniky,
- fakturácia
- zabezpečenie chodu kancelárie,
- evidencia pošty,
- nákup kancelárskych potrieb,
- zabezpečenie pracovných stretnutí.
- fakturácia
- zabezpečenie chodu kancelárie,
- evidencia pošty,
- nákup kancelárskych potrieb,
- zabezpečenie pracovných stretnutí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v nadnárodnej spoločnosti, možnosť pracovného rastu a rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú pre nás z vecného hľadiska zaujímaví. Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť s nadnárodným pôsobením, zaoberajúca sa výrobou laboratórnych a priemyselných prístrojov.
Našim klientom je spoločnosť s nadnárodným pôsobením, zaoberajúca sa výrobou laboratórnych a priemyselných prístrojov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť Microsoft Navision - výhodou.
Hľadáme milú, komunikatívnu osobu ktorá vie pracovať samostatne i v kolektíve.
Hľadáme milú, komunikatívnu osobu ktorá vie pracovať samostatne i v kolektíve.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1935278
Dátum zverejnenia: 21.11.2014
2014-11-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 6.00 - 7.00 EUR/hodina