Office Manager - Recruiter

APPEL COUNSELLING, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Koordinácia agendy riadenia kancelárie.
- Organizácia a administratívna podpora vedenia spoločnosti.
- Zásobovanie kancelárskymi potrebami.
- Externá a interná komunikácia a reprezentácia spoločnosti.
- Príprava podkladov a prezentácii na rokovania.
- Príprava podkladov pre účtovníčku.
- Fakturácia.
- Zodpovedanie za prezentovanie služieb spoločnosti.
- Vykonávanie prieskumu trhu, monitorovanie konkurenčných aktivít.
- Oslovovanie potenciálnych klientov s obchodnou ponukou, nadväzovanie nových obchodných kontaktov.
- Poskytovanie poradenstva pri výbere vhodného riešenia v závislosti od definovaných požiadaviek a potrieb klientov.
- Udržiavanie pravidelnej telefonickej a e-mailovej komunikácie s klientmi.
- Organizovanie a vedenie obchodných rokovaní.
- Predkladanie cenových ponúk, dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok.
- Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť sebarealizácie
- Flexibilný pracovný čas
- Motivačná zložka odmeny
- Priateľské vzťahy na pracovisku

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú podmienky na pracovnú pozíciu. Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pozíciu obsadzujeme pre náš vlastný tím.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vynikajúce organizačné, komunikačné a obchodnícke zručnosti,
- silná vnútorná motivácia, proaktívny prístup k práci, orientácia na výsledky,
- cieľavedomosť, zodpovednosť, flexibilita,
- schopnosť samostatnej ale i tímovej spolupráce,
- kreatívny, konzultatívny štýl predaja,
- skúsenosti s obchodom v HR sú veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.

Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1703967  Dátum zverejnenia: 31.3.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou