Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager - Recruiter
APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Koordinácia agendy riadenia kancelárie.
- Organizácia a administratívna podpora vedenia spoločnosti.
- Zásobovanie kancelárskymi potrebami.
- Externá a interná komunikácia a reprezentácia spoločnosti.
- Príprava podkladov a prezentácii na rokovania.
- Príprava podkladov pre účtovníčku.
- Fakturácia.
- Zodpovedanie za prezentovanie služieb spoločnosti.
- Vykonávanie prieskumu trhu, monitorovanie konkurenčných aktivít.
- Oslovovanie potenciálnych klientov s obchodnou ponukou, nadväzovanie nových obchodných kontaktov.
- Poskytovanie poradenstva pri výbere vhodného riešenia v závislosti od definovaných požiadaviek a potrieb klientov.
- Udržiavanie pravidelnej telefonickej a e-mailovej komunikácie s klientmi.
- Organizovanie a vedenie obchodných rokovaní.
- Predkladanie cenových ponúk, dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok.
- Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov.
- Organizácia a administratívna podpora vedenia spoločnosti.
- Zásobovanie kancelárskymi potrebami.
- Externá a interná komunikácia a reprezentácia spoločnosti.
- Príprava podkladov a prezentácii na rokovania.
- Príprava podkladov pre účtovníčku.
- Fakturácia.
- Zodpovedanie za prezentovanie služieb spoločnosti.
- Vykonávanie prieskumu trhu, monitorovanie konkurenčných aktivít.
- Oslovovanie potenciálnych klientov s obchodnou ponukou, nadväzovanie nových obchodných kontaktov.
- Poskytovanie poradenstva pri výbere vhodného riešenia v závislosti od definovaných požiadaviek a potrieb klientov.
- Udržiavanie pravidelnej telefonickej a e-mailovej komunikácie s klientmi.
- Organizovanie a vedenie obchodných rokovaní.
- Predkladanie cenových ponúk, dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok.
- Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie
- Flexibilný pracovný čas
- Motivačná zložka odmeny
- Priateľské vzťahy na pracovisku
- Flexibilný pracovný čas
- Motivačná zložka odmeny
- Priateľské vzťahy na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú podmienky na pracovnú pozíciu. Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pozíciu obsadzujeme pre náš vlastný tím.
Pozíciu obsadzujeme pre náš vlastný tím.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vynikajúce organizačné, komunikačné a obchodnícke zručnosti,
- silná vnútorná motivácia, proaktívny prístup k práci, orientácia na výsledky,
- cieľavedomosť, zodpovednosť, flexibilita,
- schopnosť samostatnej ale i tímovej spolupráce,
- kreatívny, konzultatívny štýl predaja,
- skúsenosti s obchodom v HR sú veľkou výhodou
- silná vnútorná motivácia, proaktívny prístup k práci, orientácia na výsledky,
- cieľavedomosť, zodpovednosť, flexibilita,
- schopnosť samostatnej ale i tímovej spolupráce,
- kreatívny, konzultatívny štýl predaja,
- skúsenosti s obchodom v HR sú veľkou výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1703967
Dátum zverejnenia: 31.3.2014
2014-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Office manager, Personálny konzultant Spoločnosť: APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou