Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka spoločnosti
Apores, s.r.o.
Miesto práce
Dr. V. Clementisa 10, Bratislava
Dr. V. Clementisa 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
hneď
hneď
Mzdové podmienky (brutto)
800€ brutto
800€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú, šikovnú kolegyňu, ktorá bude dušou našej spoločnosti, proaktívnym prístupom a schopnosťou efektívne zorganizuje prácu na recepcii a ďalšie pridelené úlohy:
• Riadenie a starostlivosť o chod recepcie, prijímanie návštev
• Preberanie a prepájanie telefonátov, vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
• Schopnosť práce s citlivými informáciami
• Objednávanie kancelárskych potrieb, komunikácia s dodávateľmi
• Podpora managementu spoločnosti (zabezpečenie leteniek, ubytovania a rezervácií pri služobných cestách)
• Distribúcia, evidencia a spracovanie poštovej korešpondencie, elektronickej pošty
prijatej do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovanie kuriérskej služby podľa pokynov, vybavovanie zásielok na pošte
• Evidencia došlých faktúr, sledovanie splátkového kalendára a príprava platieb
• Riadenie a starostlivosť o chod recepcie, prijímanie návštev
• Preberanie a prepájanie telefonátov, vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
• Schopnosť práce s citlivými informáciami
• Objednávanie kancelárskych potrieb, komunikácia s dodávateľmi
• Podpora managementu spoločnosti (zabezpečenie leteniek, ubytovania a rezervácií pri služobných cestách)
• Distribúcia, evidencia a spracovanie poštovej korešpondencie, elektronickej pošty
prijatej do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovanie kuriérskej služby podľa pokynov, vybavovanie zásielok na pošte
• Evidencia došlých faktúr, sledovanie splátkového kalendára a príprava platieb
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúce pracovné skúsenosti na pozícií Office manager sú výhodou
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• Reprezentatívne vystupovanie, komunikatívnosť, ochota pomôcť kolegom
• Samostatnosť a flexibilita
• Zodpovednosť a precíznosť
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• Reprezentatívne vystupovanie, komunikatívnosť, ochota pomôcť kolegom
• Samostatnosť a flexibilita
• Zodpovednosť a precíznosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prenájom kancelárskych a obchodných priestorov a služby s tým spojené, iné.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3143710
Dátum zverejnenia: 27.7.2017
2017-07-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: Apores, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800€ brutto