Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
Apleona HSG s. r. o.
Miesto práce
Metodova 8, Ružinov
Metodova 8, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300 eur
1300 eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- objednávanie a distribúcia stravných lístkov a poukážok; distribúcia výplatných pások;
- poskytovanie vstupných školení zamestnancom klienta ohľadom služieb FM;
- organizácia školení zamestnancov (BOZP, PO, vstupné lekárske prehliadky);
- komunikácia s personálnym oddelením klienta a so zamestnancami klienta;
- administratívne práce, tvorba a vypĺňanie rôznych dokumentov, vedenie evidencií;
- príprava pravidelných mesačných výkazov a reportov;
- sledovanie dochádzky a neprítomnosti zamestnancov, archivácia priepustiek;
- práca s databázami, ich aktualizácia;
- objednávanie a odovzdávanie mobilných telefónov, spracovanie reportov za mobilné služby všetkých zamestnancov, zrážky zo mzdy;
- vydávanie vstupných kariet;
- objednávanie kancelársky potrieb, tonerov do tlačiarní, sledovanie ich stavu;
- objednávanie občerstvenia, sledovanie zásob;
- rezervácia konferenčných miestností, zabezpečenie cateringu na meetingy;
- pravidelná kontrola a čistenie kávovarov;
- komunikácia s dodávateľmi a klientom ;
- zodpovednosť za odchádzajúcu a prichádzajúcu korešpondenciu, vedenie evidencie; objednávanie kuriéra;
- spravovanie databázy s požiadavkami klienta ohľadom služieb facility managementu;
- uvítanie návštev, zabezpečenie občerstvenia;
- objednávanie taxi služby;
- zodpovednosť za obeh a evidenciu fakturačných dokladov (prijímanie a vystavovanie objednávok, prijímanie a odosielanie ponúk, príjem, zatrieďovanie a distribúcia faktúr, nahadzovanie týchto dokumentov do informačného systému).
- poskytovanie vstupných školení zamestnancom klienta ohľadom služieb FM;
- organizácia školení zamestnancov (BOZP, PO, vstupné lekárske prehliadky);
- komunikácia s personálnym oddelením klienta a so zamestnancami klienta;
- administratívne práce, tvorba a vypĺňanie rôznych dokumentov, vedenie evidencií;
- príprava pravidelných mesačných výkazov a reportov;
- sledovanie dochádzky a neprítomnosti zamestnancov, archivácia priepustiek;
- práca s databázami, ich aktualizácia;
- objednávanie a odovzdávanie mobilných telefónov, spracovanie reportov za mobilné služby všetkých zamestnancov, zrážky zo mzdy;
- vydávanie vstupných kariet;
- objednávanie kancelársky potrieb, tonerov do tlačiarní, sledovanie ich stavu;
- objednávanie občerstvenia, sledovanie zásob;
- rezervácia konferenčných miestností, zabezpečenie cateringu na meetingy;
- pravidelná kontrola a čistenie kávovarov;
- komunikácia s dodávateľmi a klientom ;
- zodpovednosť za odchádzajúcu a prichádzajúcu korešpondenciu, vedenie evidencie; objednávanie kuriéra;
- spravovanie databázy s požiadavkami klienta ohľadom služieb facility managementu;
- uvítanie návštev, zabezpečenie občerstvenia;
- objednávanie taxi služby;
- zodpovednosť za obeh a evidenciu fakturačných dokladov (prijímanie a vystavovanie objednávok, prijímanie a odosielanie ponúk, príjem, zatrieďovanie a distribúcia faktúr, nahadzovanie týchto dokumentov do informačného systému).
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné lístky v celej hodnote hradené zamestnávateľom
- darčekové poukážky
- príspevok zamestnávateľa na kultúrne, športové podujatia
- vianočný večierok
- darčekové poukážky
- príspevok zamestnávateľa na kultúrne, športové podujatia
- vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis zasielajte e-mailom na uvedenú kontaktnú adresu. Do predmetu e-mailu uveďte prosím názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.
V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou Apleona HSG s.r.o., Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, IČO 35913177 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účel tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva Apleona HSG s.r.o., Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, IČO 35913177, kontaktné údaje Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, 02 4464 0014,
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
d) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
e) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
f) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Telefonicky budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a budú pozvaní na pohovor.
V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou Apleona HSG s.r.o., Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, IČO 35913177 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účel tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva Apleona HSG s.r.o., Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, IČO 35913177, kontaktné údaje Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, 02 4464 0014,
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
d) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
e) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
f) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Telefonicky budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- proaktívna zrelá osobnosť schopná samostatnej práce, zodpovedná
- vynikajúce komunikačné schopnosti - aktívne počúvanie, jasné a zrozumiteľné vyjadrovanie, dobrý písomný prejav a znalosť obchodnej korešpondencie
- znalosť hospodárskej korešpondencie aj v anglickom jazyku
- prozákaznícky orientovaná, flexibilná osobnosť a tímový hráč
- znalosť/prax z oblasti facility managementu výhodou
- znalosť angličtiny - plynulá komunikácia podmienkou
- vynikajúce komunikačné schopnosti - aktívne počúvanie, jasné a zrozumiteľné vyjadrovanie, dobrý písomný prejav a znalosť obchodnej korešpondencie
- znalosť hospodárskej korešpondencie aj v anglickom jazyku
- prozákaznícky orientovaná, flexibilná osobnosť a tímový hráč
- znalosť/prax z oblasti facility managementu výhodou
- znalosť angličtiny - plynulá komunikácia podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Apleona HSG s.r.o. je dcérskou spoločnosťou Apleona HSG GmbH patriacej do koncernovej skupiny Apleona GmbH v Nemecku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1880693
Dátum zverejnenia: 11.11.2019
2019-11-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Apleona HSG s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 eur