Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Disponent logistiky
ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Miesto práce
Trstínska cesta 8, okres Trnava
Trstínska cesta 8, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zabezpečuje spracovanie objednávok na hotové výrobky od zákazníka
• na základe objednávok od zákazníka spracuje objednávky na materiál od jednotlivých dodávateľov
• v spolupráci so špedičnými firmami koordinuje optimálny prísun tovaru s cieľom optimalizácie a neustáleho sledovania dopravných nákladov
• sleduje prísun a kompletnosť objednaného materiálu (tovaru) preveruje odchýlky dodaného a objednaného množstva a v prípade zistenia ich okamžite rieši s dodávateľom, podľa potreby rieši reklamácie zákazníkov týkajúce sa prepravy a nezhodne dodaného materiálu
• zabezpečuje prísun optimálneho množstva materiálu pre požiadavky výroby na základe výrobného plánu
• podľa objednávky zákazníka vydáva príkaz na nakládku hotových výrobkov
• zabezpečuje objednávanie prepravy tovaru a pristavenie vozidiel na nakládku pre export hotových výrobkov
• evidencia a vyhotovenie sprievodných dokladov (dodacích listov)
• sleduje a optimalizuje veľkosť skladových zásob materiálu a hotových výrobkov
na dennej baze sleduje checkliste
• spracovávanie a tvorba štatistík a štatistických podkladov
• zabezpečuje správnosť účtovania obalov ako dodávateľov, tak i zákazníkov
• raz mesačne odsúhlasuje účtovanie obalov, jednotlivé obalové kontá s dodávateľmi i zákazníkmi
• v spolupráci so špedičnými firmami koordinuje optimálny prísun tovaru s cieľom optimalizácie a neustáleho sledovania dopravných nákladov
. ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
• na základe objednávok od zákazníka spracuje objednávky na materiál od jednotlivých dodávateľov
• v spolupráci so špedičnými firmami koordinuje optimálny prísun tovaru s cieľom optimalizácie a neustáleho sledovania dopravných nákladov
• sleduje prísun a kompletnosť objednaného materiálu (tovaru) preveruje odchýlky dodaného a objednaného množstva a v prípade zistenia ich okamžite rieši s dodávateľom, podľa potreby rieši reklamácie zákazníkov týkajúce sa prepravy a nezhodne dodaného materiálu
• zabezpečuje prísun optimálneho množstva materiálu pre požiadavky výroby na základe výrobného plánu
• podľa objednávky zákazníka vydáva príkaz na nakládku hotových výrobkov
• zabezpečuje objednávanie prepravy tovaru a pristavenie vozidiel na nakládku pre export hotových výrobkov
• evidencia a vyhotovenie sprievodných dokladov (dodacích listov)
• sleduje a optimalizuje veľkosť skladových zásob materiálu a hotových výrobkov
na dennej baze sleduje checkliste
• spracovávanie a tvorba štatistík a štatistických podkladov
• zabezpečuje správnosť účtovania obalov ako dodávateľov, tak i zákazníkov
• raz mesačne odsúhlasuje účtovanie obalov, jednotlivé obalové kontá s dodávateľmi i zákazníkmi
• v spolupráci so špedičnými firmami koordinuje optimálny prísun tovaru s cieľom optimalizácie a neustáleho sledovania dopravných nákladov
. ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti
- komunikatívnosť, zručnosť, orientácia na zákazníka
- pozitívny vzťah k práci so zákazníkom, ochota pracovať samostatne
- základné znalosti spojené s obstaraním a skladovaním materiálu
- znalosť FIFO, FMEA
- znalosť spracovania objednávok od zákazníka
- znalosť spracovávania objednávok materiálu od dodávateľa
- komunikatívnosť, zručnosť, orientácia na zákazníka
- pozitívny vzťah k práci so zákazníkom, ochota pracovať samostatne
- základné znalosti spojené s obstaraním a skladovaním materiálu
- znalosť FIFO, FMEA
- znalosť spracovania objednávok od zákazníka
- znalosť spracovávania objednávok materiálu od dodávateľa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Grupo Antolin je významný svetový dodávateľ komponentov pre automobilové interiéry, ktorý ponúka svojim klientom celkové služby zahŕňajúce koncepciu, dizajn, vývoj, výrobu a distribúciu stropných systémov, dverí, sedadiel a svetelných systémov. Pôvodom španielska medzinárodná spoločnosť podniká v 26 krajinách so 149 výrobnými závodmi a 29 technickými centrami zamestnáva okolo 26 000 zamestnancov. So svojím tímom kvalifikovaných odborníkov a najpokročilejšími technológiami je spoločnosť schopná bezproblémovo reagovať na požiadavky svojich zákazníkov, ktorých podporuje po celom svete dodávajúc im najvyššiu kvalitu produktov a služieb. Finančná likvidita,inovácia, kvalita a konkurencieschopné ceny sú to, čo vytvára jedinečné hodnoty firmy ako Grupo Antolin, ktorá sa snaží na dennej báze zachovávať dôveru svojich klientov, investorov a dodávateľov. Závod v Trnave má v súčasnosti 170 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2430794
Dátum zverejnenia: 10.2.2016
2016-02-10
lokalita: okres Trnava Pozícia: Disponent Spoločnosť: ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou