Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Agent Call centra
ANTIK Telecom s.r.o.
Čárskeho 10, Košice
plný úväzok
ASAP
850 - 1 060 EUR/mesiac+ príplatok za angličtinu + odmeny za výkon výkon + atraktívny provízny systém (bez horného limitu). Mzda je stanovená ako súčet tarifného platu a príplatkov podľa internej smernice. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne, schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- telefonická podpora pri riešení požiadaviek klientov
- poskytovanie odborného poradenstva, informovanie o produktoch, cenách a poskytovaných službách
- prijímanie požiadaviek klientov na pripojenie, zmenu služieb, poruchy a pod.
- spolupráca s inými oddeleniami pri riešení najrôznejších situácií
- práca na zmeny (2-zmenná prevádzka s nerovnomerne rozvrhnutým pracovným časom)
- nejedná sa o aktívny predaj
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilný mesačný príjem
- variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
- zaujímavá práca v dynamickom pracovnom tíme hi-tech spoločnosti
- práca s najmodernejšími produktmi na slovenskom telekomunikačnom trhu
- rozsiahle benefity v rámci vnútorného motivačného systému spoločnosti
- bezplatný internet a TV od Antiku
- bezplatné využívanie Antik sharingových služieb
- dotovaná karta multisport
- dlhodobé pôsobenie spoločnosti na trhu
- firma v povedomí zákazníkov v regióne
- pracovná zmluva na TPP
- zmeny s dostatočným predstihom, takže je možné si zorganizovať svoj voľný a pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Internet (e-mail, www) - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- vynikajúce komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie cez telefón
- výbornú znalosť slovenského jazyka (C2)
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni (B1)
- vynikajúce predajné zručnosti
- schopnosť asertívneho správania sa k zákazníkom
- ochotu vzdelávať sa
- trestnú, mravnú a morálnu bezúhonnosť
- precíznosť, zodpovednosť, schopnosť tímovej spolupráce
- ochotu pracovať na zmeny (2-zmenná prevádzka s nerovnomerne rozvrhnutým pracovným časom)
Ideálny kandidát:
- má skúsenosť s poskytovaním podpory cez telefón
- internet, televízia a IT sú pre neho nielen prácou ale aj koníčkom
- má znalosti z oblasti LAN a bezdrôtových sietí
- dokáže pracovať pod stresom
- je tímový hráč
- vie komunikovať svoje myšlienky tak, aby boli správne pochopené
- vyznačuje sa orientáciou na trh a zákazníka
- je zodpovedný, pracovitý, tímový, dôsledný, precízny, flexibilný a lojálny
- má komunikačné zručnosti, time- management, schopnosť priorizovať
- má proaktívny a pro-klientský prístup, ochotu pomôcť a poradiť
- skúsenosti s prácou v call-centre a predajné zručnosti sú vítané
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sesterská spoločnosť Antik Technology sa venuje najmä vývoju, výrobe a distribúcii domácich hi-tech zariadení pre telekomunikačný priemysel. Zariadenia pre telekomunikačný priemysel, smart cities či zdieľanú ekonomiku vyvinuté v Košiciach sú dnes nasadené okrem Slovenska a Českej republiky u operátorov a distribútorov multimediálneho obsahu vo severnej a západnej Európe, severnej Amerike, strednej Ázii a v Pacifiku. Viac informácií o spoločnosti nájdete na www.antiktech.com a na www.antik.jobs