Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný Controlling
Alpha H.R. s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 1 900 EUR/mesiacplatové ohodnotenie bude posúdené individuálne na základe dohody a skúsenosti kandidáta
1 700 - 1 900 EUR/mesiacplatové ohodnotenie bude posúdené individuálne na základe dohody a skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Priebežne vyhodnocujete finančnú situáciu spoločnosti, dôsledne sledujete firemné náklady, vytvárate prognózy a analýzy jednotlivých druhov nákladov a pomáhate vrcholovému manažmentu na základe analýz nákladov a výnosov, príp. analýze obchodných prípadov, pri rozhodovacom procese
- Využívate svoj prehľad vo všeobecnom účtovníctve, fakturácii a kreditnom manažmente
- Spolupracujete na projektoch medzi jednotlivými oddeleniami vo firme
- Okrem mesačného reportingu zodpovedáte za analýzu odchýlok a za vypracovanie vhodných opatrení, čím významne participujete na úspešnom riadení spoločnosti.
- Zodpovedáte za riadenie nákupu, koordinujete, schvaľujete a sledujete všetky nákupné aktivity
- Okrem kontroly a analýzy nákupných cien tiež aktívne rokujete s dodávateľmi s cieľom získať najlepšiu ponuku
- Prinášate nové riešenia na optimalizáciu procesov a nákladov
- S vaším komplexným prehľadom zodpovedáte za kľúčové oblasti rozpočtovania nákladov
- Priebežne informujete o Vašich výsledkoch so zreteľom na trvalý a úspešný rozvoj firmy.
- Využívate svoj prehľad vo všeobecnom účtovníctve, fakturácii a kreditnom manažmente
- Spolupracujete na projektoch medzi jednotlivými oddeleniami vo firme
- Okrem mesačného reportingu zodpovedáte za analýzu odchýlok a za vypracovanie vhodných opatrení, čím významne participujete na úspešnom riadení spoločnosti.
- Zodpovedáte za riadenie nákupu, koordinujete, schvaľujete a sledujete všetky nákupné aktivity
- Okrem kontroly a analýzy nákupných cien tiež aktívne rokujete s dodávateľmi s cieľom získať najlepšiu ponuku
- Prinášate nové riešenia na optimalizáciu procesov a nákladov
- S vaším komplexným prehľadom zodpovedáte za kľúčové oblasti rozpočtovania nákladov
- Priebežne informujete o Vašich výsledkoch so zreteľom na trvalý a úspešný rozvoj firmy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- Pravidelné teambuildingové akcie
- Zdravý, denne čerstvo pripravený obed
- Rozmanité, vzrušujúce úlohy s pocitom robiť niečo užitočné
- Flexibilný pracovný čas
- V prípade potreby je možné zabezpečiť aj ubytovanie.
- Kids Club pre deti zamestnancov počas sviatkov a prázdnin
- Pravidelné teambuildingové akcie
- Zdravý, denne čerstvo pripravený obed
- Rozmanité, vzrušujúce úlohy s pocitom robiť niečo užitočné
- Flexibilný pracovný čas
- V prípade potreby je možné zabezpečiť aj ubytovanie.
- Kids Club pre deti zamestnancov počas sviatkov a prázdnin
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť
-
-
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Daňová legislatíva - Pokročilý
Controlling - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Finančná analýza - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Daňová legislatíva - Pokročilý
Controlling - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Finančná analýza - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončili ste ekonomické alebo porovnateľné vzdelanie
- Máte prax v oblasti controlingu, financií a/alebo poradenstva
- Disponujete analytickým a koncepčným myslením
- Dokážete narábať s dátami a prezentovať ich prehľadne a zrozumiteľne
- Pripravujete dôsledne podklady z existujúcich výsledkov pre čo najinformovanejšie prijímanie rozhodnutí
- Udržíte si schopnosť sústrediť sa, aj keď čelíte výzvam
- Máte dobré komunikačné schopnosti
- Máte prax v oblasti controlingu, financií a/alebo poradenstva
- Disponujete analytickým a koncepčným myslením
- Dokážete narábať s dátami a prezentovať ich prehľadne a zrozumiteľne
- Pripravujete dôsledne podklady z existujúcich výsledkov pre čo najinformovanejšie prijímanie rozhodnutí
- Udržíte si schopnosť sústrediť sa, aj keď čelíte výzvam
- Máte dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Alpha HR s.r.o. je prevádzkovateľom renomovaného centra ADELI Medical, ktoré sa už takmer 20 rokov špecializuje na neuroortopedickú rehabilitáciu detí a dospelých s ochoreniami centrálneho a periférneho nervového systému. Pacientom s následkami detskej mozgovej obrny, s genetickými syndrómami, po poraneniach mozgu a miechy ako aj po náhlych cievnych mozgových príhodách poskytujeme starostlivosť formou rehabilitačných liečebných pobytov a ambulantných rehabilitácii. Klientom v rehabilitačnom pobyte ponúkame okrem stravovania a ubytovania aj celý rad doplnkových služieb.
ID: 4544017
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Piešťany Pozícia: Controller, Ekonóm, Finančný analytik, Finančný poradca Spoločnosť: Alpha H.R. s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac