Asistent/Asistentka oddelenia likvidácie poistných udalostí

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • prijímanie a práca s došlou poštou k poistným udalostiam (identifikácia, rozdeľovanie...) v elektronickej podobe
  • registrácia zahraničných poistných udalostí
  • overovanie platnosti poistných zmlúv - zabezpečovanie chýbajúcich dát pre potreby registrácie poistných udalostí
  • písomná i verbálna komunikácia s interným a externým partnerom poisťovne
  • zabezpečovanie prvotnej korešpondencie k poistným udalostiam a k neregistrovanej korešpondencii

Požiadavky na kandidáta:

  • úplné SŠ vzdelanie s maturitou
  • prax v poisťovníctve výhodou
  • znalosť anglického jazyka
  • pasívna znalosť ďalšieho cudzieho jazyka (nemecký, maďarský, francúzsky) je veľkou výhodou
  • schopnosť efektívne riešiť pracovné úlohy
  • pozitívne myslenie, samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť
  • schopnosť pracovať v tíme
  • základné znalosti o poisťovníctve sú výhodou
  • schopnosť orientovať sa v právnych predpisoch výhodou
  • znalosť práce s PC (MS Word, MS Excel, Internet)
  • lojálnosť voči zamestnávateľovi

Termín nástupu:

júl 2017

Iné výhody:

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní plateného voľna navyše
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona

Upresnenie miesta výkonu práce:

Račianska 62, Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho životopisu a motivačného listu najneskôr do 23.6.2017
Pracovný pomer sa uzatvára na dobu určitú- zastupovanie počas PN a následnej materskej a rodičovskej dovolenky.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3100548  Dátum zverejnenia: 13.6.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.