Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Asistentka riaditeľky obchodu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie riaditeľky a odboru obchodu neživotných poistení
- organizačné zabezpečenie stretnutí, porád a služobných ciest
- sledovanie, kontrola a kompletizácia dochádzky zamestnancov odboru obchodu neživotných poistení
- materiálne zabezpečenie kancelárie riaditeľky a odboru, objednávanie reklamných predmetov
- príprava podkladov pre zaúčtovanie
- vedenie registratúrnych denníkov
- vykonávanie úloh podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii (aj popri škole) je výhodou
- výborná znalosť práce s PC (MS Excel - pokročilý, MS Word - pokročilý, MS PowerPoint - pokročilý, Internet - pokročilý)
- znalosť anglického jazyka na úrovni stredne pokročilý
- komunikatívnosť a výborné komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie
- flexibilita, samostatnosť, zmysel pre detail
- organizačné schopnosti, schopnosť vedieť si určiť priority a reagovať pohotovo
Termín nástupu:
ASAP
Iné výhody:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Ústredie - Dostojevského rad 4
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 03.05.2017.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3021439
Dátum zverejnenia: 19.4.2017
2017-04-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.