Asistent/Asistentka riaditeľky obchodu

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie riaditeľky a odboru obchodu neživotných poistení
  • organizačné zabezpečenie stretnutí, porád a služobných ciest
  • sledovanie, kontrola a kompletizácia dochádzky zamestnancov odboru obchodu neživotných poistení
  • materiálne zabezpečenie kancelárie riaditeľky a odboru, objednávanie reklamných predmetov
  • príprava podkladov pre zaúčtovanie
  • vedenie registratúrnych denníkov
  • vykonávanie úloh podľa pokynov nadriadeného

Požiadavky na kandidáta:

  • SŠ/VŠ vzdelanie
  • prax na podobnej pozícii (aj popri škole) je výhodou
  • výborná znalosť práce s PC (MS Excel - pokročilý, MS Word - pokročilý, MS PowerPoint - pokročilý, Internet - pokročilý)
  • znalosť anglického jazyka na úrovni stredne pokročilý
  • komunikatívnosť a výborné komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie
  • flexibilita, samostatnosť, zmysel pre detail
  • organizačné schopnosti, schopnosť vedieť si určiť priority a reagovať pohotovo

Termín nástupu:

ASAP

Iné výhody:

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
  • podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Upresnenie miesta výkonu práce:

Ústredie - Dostojevského rad 4
Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 03.05.2017.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3021439  Dátum zverejnenia: 19.4.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.