Metodik/Metodička pre oblasť obstarávania

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • zabezpečovanie a komplexné riadenie procesu obstarávania tovarov, služieb a prác
  • obstaranie materiálno - technického a technologického zabezpečenia pracovísk – všeobecný a spotrebný materiál, interiérové vybavenie, SW, HW a pod.
  • realizácia výberových konaní a zabezpečenie uzavretia zmluvných vzťahov (komunikácia aj v anglickom jazyku s materskou spoločnosťou alebo s medzinárodnými spoločnosťami)
  • spracovanie smerníc a interných pokynov k procesu obstarávania
  • preverovanie bezúhonnosti dodávateľov
  • spracovanie reportov a analýz – náklady, rentabilita a obsadenosť budov
  • analýza zdrojov dát podľa požiadaviek vedenia

Požiadavky na kandidáta:

  • VŠ vzdelanie (technické/ekonomické zameranie)
  • minimálne 2-ročná prax v oblasti obstarávania tovarov, služieb a prác
  • prax v oblasti informačných technológií je výhodou
  • znalosť práce s PC na užívateľskej úrovni, MS Excel na úrovni pokročilý, SAP výhodou
  • anglický jazyk aktívne
  • vodičský preukaz skupiny B - aktívny šofér
  • zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť
  • komunikatívnosť, flexibilita, vysoké pracovné nasadenie

Termín nástupu:

15.03.2017

Iné výhody:

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
  • príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Upresnenie miesta výkonu práce:

Dostojevského rad 4
Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 24.02.2017


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 2928314  Dátum zverejnenia: 10.2.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.