Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Metodik/Metodička pre oblasť obstarávania
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- zabezpečovanie a komplexné riadenie procesu obstarávania tovarov, služieb a prác
- obstaranie materiálno - technického a technologického zabezpečenia pracovísk – všeobecný a spotrebný materiál, interiérové vybavenie, SW, HW a pod.
- realizácia výberových konaní a zabezpečenie uzavretia zmluvných vzťahov (komunikácia aj v anglickom jazyku s materskou spoločnosťou alebo s medzinárodnými spoločnosťami)
- spracovanie smerníc a interných pokynov k procesu obstarávania
- preverovanie bezúhonnosti dodávateľov
- spracovanie reportov a analýz – náklady, rentabilita a obsadenosť budov
- analýza zdrojov dát podľa požiadaviek vedenia
Požiadavky na kandidáta:
- VŠ vzdelanie (technické/ekonomické zameranie)
- minimálne 2-ročná prax v oblasti obstarávania tovarov, služieb a prác
- prax v oblasti informačných technológií je výhodou
- znalosť práce s PC na užívateľskej úrovni, MS Excel na úrovni pokročilý, SAP výhodou
- anglický jazyk aktívne
- vodičský preukaz skupiny B - aktívny šofér
- zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť
- komunikatívnosť, flexibilita, vysoké pracovné nasadenie
Termín nástupu:
15.03.2017
Iné výhody:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Dostojevského rad 4
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 24.02.2017
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2928314
Dátum zverejnenia: 10.2.2017
2017-02-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Poistný matematik, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.