Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka člena predstavenstva rezortu obchodu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- zodpovednosť za plynulý chod sekretariátu člena predstavenstva
- plánovanie a koordinovanie pracovného programu člena predstavenstva
- zabezpečovanie interných a externých stretnutí, služobných ciest
- materiálne zabezpečenie kancelárie člena predstavenstva
- vedenie a evidencia písomnej a elektronickej agendy a korešpondencie
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdelanie
- skúsenosť na podobnej pozícii aspoň 1 rok je podmienkou
- MS Office (Word. Excel, PowerPoint), LotusNotes – na výbornej užívateľskej úrovni
- anglický jazyk – aktívne, slovom aj písmom - podmienkou
- vodičský preukaz skupiny B
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoká miera časovej flexibility a odolnosť voči stresu
Termín nástupu:
ASAP
Iné výhody:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Dostojevského rad 4
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 12.08.2016.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2668881
Dátum zverejnenia: 29.7.2016
2016-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.