Vedúci oddelenia metodiky účtovníctva a výkazníctva

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • tvorba prevádzkových smerníc a metodických usmernení za oblasť účtovníctva v súlade s platnou legislatívou a požiadavkami materskej spoločnosti pre potreby vedenia lokálneho účtovníctva, koncernového účtovníctva a reportingu Solvency II
  • zodpovednosť za spracovanie a správnosť riadnych, priebežných účtovných závierok a konsolidovanej závierky
  • zodpovednosť za správnosť účtovných postupov implementovaných v informačných systémoch pre potreby lokálneho účtovníctva, koncernového účtovníctva a reportingu Solvency II
  • koordinácia reportingu Solvency II za spoločnosť

Požiadavky na kandidáta:

  • VŠ vzdelanie (ekonomický smer so zameraním na účtovníctvo)
  • prax v poisťovníctve min. 3 roky
  • veľmi dobrá znalosť medzinárodných účtovných štandardov IFRS (vrátane IFRS 4 a IFRS 9)
  • dobrá znalosť legislatívy súvisiacej so Solvency II (najmä požiadaviek na reporting)
  • práca s MS Office (Excel, Word) na pokročilej úrovni
  • skúsenosť so SAP R3 na užívateľskej úrovni
  • anglický jazyk na pokročilej úrovni (slovom a písmom)
  • schopnosť viesť a motivovať tím
  • schopnosť samostatne rozhodovať a riešiť problémy
  • dobré komunikačné zručnosti
  • odolnosť voči stresu, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita

Termín nástupu:

ASAP

Iné výhody:

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
  • podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Upresnenie miesta výkonu práce:

Dostojevského rad 4
Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho životopisu a motivačného listu najneskôr do ASAP


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 2573642  Dátum zverejnenia: 23.5.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.