Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/Špecialistka technickej podpory
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- telefonická a e-mailová komunikácia s používateľom
- zaisťovanie IT podpory pre používateľov
- promptné riešenie HW a SW problémov
- správa používateľských účtov
- spolupráca s IT podporou 2. a 3.úrovne
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii je výhodou
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- pokročilé znalosti v oblasti:
- operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie a nadstavbových služieb MS
(napr. MS Active Directory, DHCP)
- kancelárskeho balíka MS Office
- periférnych zariadení (napr. tlačiarne)
- emailových služieb Lotus Notes resp. MS Outlook
- stavby siete (TCP/IP protokol)
- podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- základné HW znalosti
- znalosť prostredia CITRIX resp. terminálových služieb výhodou
- anglický jazyk (základná technická terminológia potrebná k výkonu práce)
- výborné komunikačné schopnosti
- ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zákazníckeho servisu
- schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
- logické myslenie
- schopnosť identifikovať a následne riešiť problémy
- navrhovať procesné zlepšenia
- odolnosť voči stresovým situáciám
Termín nástupu:
ASAP
Iné výhody:
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
Upresnenie miesta výkonu práce:
Bratislava, Račianska 62
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 23.02.2016.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2428919
Dátum zverejnenia: 9.2.2016
2016-02-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Správca informačného systému, Systémový administrátor, Špecialista IT bezpečnosti, Telefonický operátor Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.