Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/Referentka pre back office životnej siete
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- administratívna činnosť na oddelení podpory predaja obchodnej služby predávajúcej životné poistenie s regionálnou pôsobnosťou pre región Západ
- komunikácia s obchodnými zástupcami, manažérmi a oblastnými riaditeľmi regiónu Západ
- proces zazmluvňovania nových obchodných zástupcov, príprava dodatkov, proces súvisiaci s ukončením spolupráce s obchodnými zástupcami, prevody kmeňov (príprava podkladov), nahlasovania a evidencia obchodných zástupcov na školenia, tlač materiálov pre nových obchodných zástupcov, komunikácia ohľadne školení a všetkých spoločných akcií s obchodnými zástupcami a priamymi nadriadenými, manažment kampaní
- práca s excelom, štatistikami
- komunikácia smerom do/zo siete obchodných zástupcov a ústredia
- spolupráca pri organizácii akcií, hlavne komunikácia s obchodnými zástupcami región Západ (prihlasovanie / odhlasovanie)
- objednávanie miestností pre školenia / akcie regiónu Západ
- materiálno - technické zabezpečenie
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ vzdelanie (obchodná akadémia, ekonomické zameranie výhodou)
- pracovná skúsenosť vo finančnom sektore je výhodou
- skúsenosti a vzťah k administratíve
- potrebná je aktívna prax s MS Excel/Word/PowerPoint
- skúsenosť s organizačným zabezpečením akcií je výhodou
- MS Excel, Word, PowerPoint – pokročilý / potrebné na dennú prácu
- znalosť anglického jazyka je výhodou
- komunikatívnosť a výborné komunikačné zručnosti
- asertivita, trpezlivosť
- kladený dôraz na samostatnosť
- zmysel/cit pre detail, precíznosť
Termín nástupu:
01.03.2016
Upresnenie miesta výkonu práce:
Dostojevského rad 4
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 16.02.2016.
Pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2419969
Dátum zverejnenia: 2.2.2016
2016-02-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.