Referent/Referentka pre back office životnej siete

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • administratívna činnosť na oddelení podpory predaja obchodnej služby predávajúcej životné poistenie s regionálnou pôsobnosťou pre región Západ
  • komunikácia s obchodnými zástupcami, manažérmi a oblastnými riaditeľmi regiónu Západ
  • proces zazmluvňovania nových obchodných zástupcov, príprava dodatkov, proces súvisiaci s ukončením spolupráce s obchodnými zástupcami, prevody kmeňov (príprava podkladov), nahlasovania a evidencia obchodných zástupcov na školenia, tlač materiálov pre nových obchodných zástupcov, komunikácia ohľadne školení a všetkých spoločných akcií s obchodnými zástupcami a priamymi nadriadenými, manažment kampaní
  • práca s excelom, štatistikami
  • komunikácia smerom do/zo siete obchodných zástupcov a ústredia
  • spolupráca pri organizácii akcií, hlavne komunikácia s obchodnými zástupcami región Západ (prihlasovanie / odhlasovanie)
  • objednávanie miestností pre školenia / akcie regiónu Západ
  • materiálno - technické zabezpečenie

Požiadavky na kandidáta:

  • SŠ vzdelanie (obchodná akadémia, ekonomické zameranie výhodou)
  • pracovná skúsenosť vo finančnom sektore je výhodou
  • skúsenosti a vzťah k administratíve
  • potrebná je aktívna prax s MS Excel/Word/PowerPoint
  • skúsenosť s organizačným zabezpečením akcií je výhodou
  • MS Excel, Word, PowerPoint – pokročilý / potrebné na dennú prácu
  • znalosť anglického jazyka je výhodou
  • komunikatívnosť a výborné komunikačné zručnosti
  • asertivita, trpezlivosť
  • kladený dôraz na samostatnosť
  • zmysel/cit pre detail, precíznosť

Termín nástupu:

01.03.2016

Upresnenie miesta výkonu práce:

Dostojevského rad 4
Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 16.02.2016.
Pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 2419969  Dátum zverejnenia: 2.2.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.