Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/Špecialistka technickej podpory
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- vybavovanie telefonických a systémových požiadaviek užívateľov
- riešenie HW a SW problémov na 1. úrovni (1st level)
- zabezpečovanie technickej podpory pre užívateľov spoločnosti formou vzdialeného prístupu
- spravovanie používateľských účtov
- analyzovanie a riešenie požiadaviek užívateľov
- spolupráca s odbornými útvarmi
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii je podmienkou
- podmienkou sú:
- znalosti periférnych zariadení (napr. tlačiarne )
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services)
- znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie
- znalosti kancelárskeho balíka MS Office a nadstavbových služieb MS (napr. MS Active Directory, DHCP... )
- výhodou sú:
- základné znalosti stavby siete (TCP/IP protokol)
- znalosti podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- znalosť prostredia CITRIX resp. terminálových služieb
- anglický jazyk (základná technická terminológia potrebná k výkonu práce)
- záujem o nové aplikácie a systémy
- ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zákazníckeho servisu
- schopnosť správne identifikovať a riešiť problémy v čo najkratšom čase
- logické, analytické a proklientské myslenie
- výborné komunikačné schopnosti
- odolnosť voči stresu
Termín nástupu:
01.07.2015
Iné výhody:
- perspektíva a stabilita spoločnosti
- zaujímavý balík zamestnaneckých benefitov
Upresnenie miesta výkonu práce:
Bratislava, Račianska 62
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 02.06.2015.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2114081
Dátum zverejnenia: 19.5.2015
2015-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Správca informačného systému, Systémový administrátor, Špecialista IT bezpečnosti, Telefonický operátor Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.