Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia IT helpdesk
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- vedenie a motivácia zamestnancov oddelenia
- organizovanie, riadenie, koordinácia a kontrola činnosti zamestnancov oddelenia
- zodpovednosť za plnenie plánov oddelenia
- vypracovanie pracovných postupov, usmernení a zabezpečenie školení
- riešenie prevádzkových problémov
- spracovanie štatistických podkladov
- zabezpečenie testovania funkčnosti nových aplikácií, prípadne zmien v aplikáciách
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdelanie
- prax s vedením ľudí je veľkou výhodou
- prax v oblasti IT podpory podmienkou
- podmienkou sú:
- znalosti periférnych zariadení (napr. tlačiarne )
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services)
- znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie
- znalosť kancelárskeho balíka MS Office a nadstavbových služieb MS (napr. MS Active Directory, DHCP, ),
- výhodou sú:
- základné znalosti stavby siete (TCP/IP protokol)
- znalosti podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- znalosť prostredia CITRIX resp. terminálových služieb
- vodičský preukaz skupiny B
- anglický jazyk (základná technická terminológia potrebná pre výkon práce)
- manažérske zručnosti (vedenie a motivácia tímu)
- inovatívny a aktívny prístup k práci, kreativita
- analytické a procesné myslenie
- orientácia na výsledky a dosahovanie stanovených cieľov
- samostatnosť, precíznosť, zodpovednoť
- schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
- flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu
- schopnosť samostatne a efektívne riešiť pracovné úlohy
Termín nástupu:
1.1.2015
Iné výhody:
- perspektíva a stabilita spoločnosti
- zaujímavý balík zamestnaneckých benefitov
Upresnenie miesta výkonu práce:
Račianska 62
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 11.12.2014.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 1941525
Dátum zverejnenia: 27.11.2014
2014-11-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Systémový administrátor Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.