Vedúci oddelenia IT helpdesk

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • vedenie a motivácia zamestnancov oddelenia
  • organizovanie, riadenie, koordinácia a kontrola činnosti zamestnancov oddelenia
  • zodpovednosť za plnenie plánov oddelenia
  • vypracovanie pracovných postupov, usmernení a zabezpečenie školení
  • riešenie prevádzkových problémov
  • spracovanie štatistických podkladov
  • zabezpečenie testovania funkčnosti nových aplikácií, prípadne zmien v aplikáciách

Požiadavky na kandidáta:

  • SŠ/VŠ vzdelanie
  • prax s vedením ľudí je veľkou výhodou
  • prax v oblasti IT podpory podmienkou
  • podmienkou sú:
- základné HW znalosti ohľadom PC/tlačiarne/notebooky/tablety
- znalosti periférnych zariadení (napr. tlačiarne )
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services)
- znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie
- znalosť kancelárskeho balíka MS Office a nadstavbových služieb MS (napr. MS Active Directory, DHCP, ),
  • výhodou sú:
- znalosť emailových služieb Lotus Notes resp. MS Outlook
- základné znalosti stavby siete (TCP/IP protokol)
- znalosti podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- znalosť prostredia CITRIX resp. terminálových služieb
  • vodičský preukaz skupiny B
  • anglický jazyk (základná technická terminológia potrebná pre výkon práce)
  • manažérske zručnosti (vedenie a motivácia tímu)
  • inovatívny a aktívny prístup k práci, kreativita
  • analytické a procesné myslenie
  • orientácia na výsledky a dosahovanie stanovených cieľov
  • samostatnosť, precíznosť, zodpovednoť
  • schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
  • flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu
  • schopnosť samostatne a efektívne riešiť pracovné úlohy

Termín nástupu:

1.1.2015

Iné výhody:

  • perspektíva a stabilita spoločnosti
  • zaujímavý balík zamestnaneckých benefitov

Upresnenie miesta výkonu práce:

Račianska 62
Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 11.12.2014.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 1941525  Dátum zverejnenia: 27.11.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.