IT konzultant – Administrátor

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Návrh, implementácia a spáva firemných informačných systémov
• Príprava a pripomienkovanie infraštruktúrnych projektov zameraných na integráciu IT technológií a komunikačných systémov
• Zameranie na návrh riešení a komunikáciu s dodávateľmi a zákazníkmi
• Získavanie informácií o technických riešeniach a overovanie podkladov pre obchod
• Participácia na celom implementačnom cykle nasadenia IT riešení u zákazníkov (analýza, dizajn, inštalácia, konfigurácia, testovanie, školenie)
• Zabezpečenie dodávky a dodržiavanie harmonogramu s plánom spoločnosti a zákazníka.
• Podpora nasadených IT riešení (analýza a diagnostika, zabezpečenie opravy a zmeny konfigurácii, výmeny hardvéru, aktualizácie, a pod.)
• Tvorba projektovej a technickej dokumentácie a prezentácií

Zamestnanecké výhody, benefity

• prístup k novým technológiám nadnárodných IT dodávateľov
• možnosť sebarealizácie
• práca v dynamickom tíme vo flexibilnej spoločnosti
• možnosť odborného vzdelávania, certifikácií a školení
• zaujímavé finančné ohodnotenie (fixná a variabilná zložka)
• stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujeme si právo odpovedať iba kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ostatným kandidátom ďakujeme za zaslanie životopisov. Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborné znalosti
• Infraštruktúra, Servery, virtualizácia, diskové polia, networking, zálohovanie a manažment
• Skúsenosti s nasadzovaním Windows server, AD, Exchange, VMware, Linux, Zabbix riešení
• Certifikáty technológií z oblasti IT vítané (MCSA, MCSE, MCDP, VCP, VCA, VCDP)

Osobnostné predpoklady a zručnosti
• aktívny prístup k riešeniu problémov, efektívnosť , dôslednosť
• schopnosť pracovať pod časovým tlakom, flexibilita, inovatívny a proaktívny prístup
• schopnosť učenia sa a napredovania v nových oblastiach
• výborné analytické, komunikačné a prezentačné schopnosti, samostatnosť
• schopnosť hľadať riešenia a rýchle prispôsobenie dynamickým požiadavkám
• schopnosť tímovej spolupráce (tímový hráč)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Aliter Technologies, a.s. HR 5
E-mail: poslať životopis
ID: 2651171  Dátum zverejnenia: 18.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou