Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketing Manager
Alfa facility management s.r.o.
Miesto práce
Pltníky 2, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj
Pltníky 2, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kandidáta s relevantnou praxou v oblasti event management a marketingu do obchodného centra v Martine. Je potrebná aktívna angličtina slovom i písmom na zabezpečenie nasledujúcich úloh a aktivít.
• Pracovať na budovaní a udržiavaní značky obchodného centra, pomocou implementácie marketingového a komunikačného plánu
• Zabezpečiť aby značka obchodného centra bola komunikovaná dôsledne a všetky vizuálne materiály boli v súlade s konceptom značky
• vykonávanie každodenných marketingových úloh (komunikácia s marketingovými oddeleniami nájomníkov, analýzy trhu a konkurencie, reporting,...)
• Vytváranie a udržiavanie databázy zákazníkov centra a jej využívanie za účelom maximalizácie účinnosti marketingovej stratégie
• Spolupráca na tvorbe a zodpovednosť za dodržiavanie čerpania marketingového rozpočtu
• Monitorovanie a zhodnocovanie efektivity marketingovej komunikácie a marketingových aktivít centra
• Implementácia marketingovej a PR stratégie centra
• Koordinácia marketingových kampaní a kampaní na podporu predaja
• Spolupráca s agentúrou na príprave marketingových kampaní
• Komunikácia s dodavateľmi, agentúrami, médiami a kľúčovými partnermi centra
• Pracovať na budovaní a udržiavaní značky obchodného centra, pomocou implementácie marketingového a komunikačného plánu
• Zabezpečiť aby značka obchodného centra bola komunikovaná dôsledne a všetky vizuálne materiály boli v súlade s konceptom značky
• vykonávanie každodenných marketingových úloh (komunikácia s marketingovými oddeleniami nájomníkov, analýzy trhu a konkurencie, reporting,...)
• Vytváranie a udržiavanie databázy zákazníkov centra a jej využívanie za účelom maximalizácie účinnosti marketingovej stratégie
• Spolupráca na tvorbe a zodpovednosť za dodržiavanie čerpania marketingového rozpočtu
• Monitorovanie a zhodnocovanie efektivity marketingovej komunikácie a marketingových aktivít centra
• Implementácia marketingovej a PR stratégie centra
• Koordinácia marketingových kampaní a kampaní na podporu predaja
• Spolupráca s agentúrou na príprave marketingových kampaní
• Komunikácia s dodavateľmi, agentúrami, médiami a kľúčovými partnermi centra
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v zaujímavom prostredí v stabilnej zahraničnej spoločnosti
• Zaujímavé finančné ohodnotenie
• Zaujímavé finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Nástup do práce je možný dohodou.
Výberové konanie má viacero kôl.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba uchádzači, ktorých životopis a telefonický pohovor bude spĺňať požadované kritériá.
V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte použiť uvedený kontakt.
Výberové konanie má viacero kôl.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba uchádzači, ktorých životopis a telefonický pohovor bude spĺňať požadované kritériá.
V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte použiť uvedený kontakt.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing, Business, Communication, event management
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
• relevantná prax v marketingu
• aktívna angličtina slovom i písmom
• komunikačné a vyjednávacie zručnosti
• kreativita a inovatívnosť
• schopnosť spolupracovať s inými oddeleniami
• proaktivita a schopnosť zvládať záťažové situácie
• ochota pracovať aj počas víkendov
Samozrejme očakávame časovú flexibilitu, výsledky a nárast ziskovosti.
• relevantná prax v marketingu
• aktívna angličtina slovom i písmom
• komunikačné a vyjednávacie zručnosti
• kreativita a inovatívnosť
• schopnosť spolupracovať s inými oddeleniami
• proaktivita a schopnosť zvládať záťažové situácie
• ochota pracovať aj počas víkendov
Samozrejme očakávame časovú flexibilitu, výsledky a nárast ziskovosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Alfa Group realizovala a prevádzkuje mnoho projektov v regióne strednej Európy a Nemecka. V oblasti komerčných nehnuteľností je aktívna od roku 1997, keď začala pôsobiť v Českej republike, neskôr v Maďarsku a následne, od roku 2002, aj na Slovensku. Spravuje a prenajíma nehnuteľnosti na komerčné účely, skladovanie, bývanie, prevádzkuje retailové parky a obchodné centrá a iné.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2903074
Dátum zverejnenia: 31.3.2017
2017-03-31
lokalita: Pltníky 2, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj Pozícia: Account manager, Marketingový manažér, Marketingový riaditeľ, Marketingový špecialista Spoločnosť: Alfa facility management s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou