Reagujte bez životopisu

Office asistent/ka

ALEX PETERSON s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre prestížnu medzinárodnú realitnú kanceláriu hľadáme office asistentku/asistenta, ktorá/ý sa bude zároveň venovať aj správe firemných sociálnych sietí.

Náplň práce:

  • administratívne a kancelárske činnosti, bežná office agenda
  • vybavovanie telefonátov, emailov, korešpondencie
  • podpora marketingu - správa sociálnych sietí (tvorba postov pomocou šablón, zároveň možnosť využitia vlastnej kreativity)
  • podpora maklérov 
  • práca s internou databázou klientov a nehnuteľností
  • komunikácia s pobočkami v rámci globálnej siete

Zamestnanecké výhody, benefity

  • prestížna medzinárodná spoločnosť
  • príjemné pracovné prostredie s výhľadom na hrad
  • firemný telefón aj na súkromné účely
  • stabilné pracovné prostredie v príjemnom menšom kolektíve
  • v prípade záujmu možnosť zúčastňovať sa prestížnych eventov vo sfére nehnuteľností
  • v prípade záujmu možnosť sebarealizácie a kreativity pri správe firemných sociálnych sietí

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošlete Vaše CV v slovenčine. Každého kandidáta budeme kontaktovať ohľadom spätnej väzby.

V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžete odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk).

Sledujte nás tiež v skupine na Facebooku a na LinkedIne.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Prestížna medzinárodná realitná kancelária

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • anglický jazyk B2 (pekná komunikatívna úroveň) - využívaný pravidelne pri komunikácii so zahraničnými klientmi a pobočkami
  • reprezentatívne a príjemné vystupovanie, samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť prioritizácie
  • Výhodou, nie podmienkou je skúsenosť ako office asistent/office manager alebo skúsenosť so správou sociálnych sietí
  • dobrý time-management, organizácia práce
  • záujem o sociálne siete a ich správu
  • pozícia je vhodná aj pre absolventa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť, so zameraním na obsadzovanie pozícií špecialistov, obchodné pozície, manažérske a expertné pozície. Klientom garantujeme dostatočný know-how a senioritu našich konzultantov, so silným prehľadom na trhu.
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje.
Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície.
Viac na www.alexpeterson.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Monika Čečotková
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 4828367  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac