Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior team assistant/receptionist
ALEF Distribution SK, s. r. o.
Miesto práce
Galvaniho 17/C, Bratislava
Galvaniho 17/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2015
01.01.2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za plynulý chod recepcie – vrátane zodpovednosti za receptionist
Prijímanie prichádzajúcich návštev, klientov, prijímanie a prepájanie telefónnych hovorov v rámci zastupiteľnosti za receptionist
Podpora pri organizovaní a zabezpečovaní rôznych marketingových a teambuildingových záležitostí v rámci zastupiteľnosti za receptionist
Evidencia a spracovanie dochádzky, gastrolístkov, kontrola kníh jázd zamestnancov – príprava komplet podkladov na mzdy pre FO
Zabezpečuje komunikáciu s externou firmou spracovávajúcou mzdy – zasielanie podkladov dochádzky, nový a odchádzajúci zamestnanci
Komplexná agenda VUE Testing Centrum – objednávanie testov, komunikácia so zákazníkmi, fakturácia
Sučinnosť s FO pri archivácii dokladov – komunikácia so spoločnosťou zabezpečujúcou archiváciu, dohľadávanie archivovaných dokladov v rámci zastupiteľnosti za receptionist
Správa a asistencia pri výbere, pridelení mobilného telefónu zamestnancom – komunikácia s managerom, evidencia zmlúv, reklamácie, záručné servisy, správa a kontrola telefónnych účtov na príslušné osoby
Asistencia pri správe vozového parku – evidencia užívateľov, zoznamy aút, poistné udalosti –správa nahlasovanie do leasingových spoločnosti , zasielanie mesačných reportov o stave km, súčinnosť s FO pri mesačných uzávierkách – formálna kontrola kníh jázd, preberacie / odovzdávacie protokoly k autám, zodpovednosť za palivové karty
Správa a udržiavanie všetkých elektrospotrebičov pre zamestnancov – manuály , reklamácie, servisy zastupiteľnosť za receptionist
BOZP a PZS –správa, administrácia, pravidelné mesačné reporty, zabezpečenie pravidelných auditov v spoločnosti od poskytovateľa PZS a BOZP
INT-NOBJ – formálna správnosť dokladov – nahadzovanie a zasielanie do obehu v IS NA – priame spracovanie došlých režijných dokladov a odovzdanie na zaúčtovanie na FO
Pokladne –tuzemské i valutové príprava podkladov pre FO- zastupiteľnosti za junior team assistant
Vybavovanie domácej a zahraničnej korešpondencie - odosielanie, preberanie, evidencia došlej a vyšlej pošty, nahadzovanie do IS, spracovanie pošty, distribúcia po firme, obeh dokladov v rámci zastupiteľnosť za receptionist
Asistencia pri príprave pracovných ciest pre zamestnancov (letenky, ubytovanie, poistenie) - komunikácia s poisťovňou, zodpovednosť za procesné a formálne overenie poskytnutých služieb - zastupiteľnosť za receptionist
Asistencia pri príprave školení - občerstvenie, obedy, tlač certifikátov, prezentačné listiny, zabezpečenie tlače školiacich materiálov, príprava školiacich miestností - zastupiteľnosť za receptionist
V čase neprítomnosti receptionist –preberá všetky úkony súvisiace s recepciou a školeniami
Prijímanie prichádzajúcich návštev, klientov, prijímanie a prepájanie telefónnych hovorov v rámci zastupiteľnosti za receptionist
Podpora pri organizovaní a zabezpečovaní rôznych marketingových a teambuildingových záležitostí v rámci zastupiteľnosti za receptionist
Evidencia a spracovanie dochádzky, gastrolístkov, kontrola kníh jázd zamestnancov – príprava komplet podkladov na mzdy pre FO
Zabezpečuje komunikáciu s externou firmou spracovávajúcou mzdy – zasielanie podkladov dochádzky, nový a odchádzajúci zamestnanci
Komplexná agenda VUE Testing Centrum – objednávanie testov, komunikácia so zákazníkmi, fakturácia
Sučinnosť s FO pri archivácii dokladov – komunikácia so spoločnosťou zabezpečujúcou archiváciu, dohľadávanie archivovaných dokladov v rámci zastupiteľnosti za receptionist
Správa a asistencia pri výbere, pridelení mobilného telefónu zamestnancom – komunikácia s managerom, evidencia zmlúv, reklamácie, záručné servisy, správa a kontrola telefónnych účtov na príslušné osoby
Asistencia pri správe vozového parku – evidencia užívateľov, zoznamy aút, poistné udalosti –správa nahlasovanie do leasingových spoločnosti , zasielanie mesačných reportov o stave km, súčinnosť s FO pri mesačných uzávierkách – formálna kontrola kníh jázd, preberacie / odovzdávacie protokoly k autám, zodpovednosť za palivové karty
Správa a udržiavanie všetkých elektrospotrebičov pre zamestnancov – manuály , reklamácie, servisy zastupiteľnosť za receptionist
BOZP a PZS –správa, administrácia, pravidelné mesačné reporty, zabezpečenie pravidelných auditov v spoločnosti od poskytovateľa PZS a BOZP
INT-NOBJ – formálna správnosť dokladov – nahadzovanie a zasielanie do obehu v IS NA – priame spracovanie došlých režijných dokladov a odovzdanie na zaúčtovanie na FO
Pokladne –tuzemské i valutové príprava podkladov pre FO- zastupiteľnosti za junior team assistant
Vybavovanie domácej a zahraničnej korešpondencie - odosielanie, preberanie, evidencia došlej a vyšlej pošty, nahadzovanie do IS, spracovanie pošty, distribúcia po firme, obeh dokladov v rámci zastupiteľnosť za receptionist
Asistencia pri príprave pracovných ciest pre zamestnancov (letenky, ubytovanie, poistenie) - komunikácia s poisťovňou, zodpovednosť za procesné a formálne overenie poskytnutých služieb - zastupiteľnosť za receptionist
Asistencia pri príprave školení - občerstvenie, obedy, tlač certifikátov, prezentačné listiny, zabezpečenie tlače školiacich materiálov, príprava školiacich miestností - zastupiteľnosť za receptionist
V čase neprítomnosti receptionist –preberá všetky úkony súvisiace s recepciou a školeniami
Informácie o výberovom konaní
Zástup za materskú dovolenku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úplné stredoškolské vzdelanie.
Plynulá angličtina.
Základné znalosti postupov účtovania, Fakturácia – základy.
Znalosť hospodárskej korešpondenice.
Znalosť MS Office na pokročilej úrovni.
Dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
Schopnosť spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Schopnosť pracovať samostatne, zvládať stres, spolupracovať s nadriadenými a kolegami.
Aktívny a zodpovedný prístup k práci.
Plynulá angličtina.
Základné znalosti postupov účtovania, Fakturácia – základy.
Znalosť hospodárskej korešpondenice.
Znalosť MS Office na pokročilej úrovni.
Dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
Schopnosť spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Schopnosť pracovať samostatne, zvládať stres, spolupracovať s nadriadenými a kolegami.
Aktívny a zodpovedný prístup k práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ALEF je spoľahlivým dodávateľom informačných technológií od roku 1994. Dnes patríme medzi najväčších a najsilnejších distribútorov vo východnej Európe – s pobočkami na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Rumunsku a Grécku. Špecializujeme sa na technológie spoločnosti Cisco, s ktorými máme viac ako dvadsaťročné skúsenosti. Naše portfólio dopĺňajú produkty spoločností NetApp, F5 Networks, AWS, Microsoft, Splunk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1907132
Dátum zverejnenia: 22.10.2014
2014-10-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Recepčná Spoločnosť: ALEF Distribution SK, s. r. o.