Recepčná - Back Office Assistant

JAAR s.r.o.

Miesto práce
Vysoká 26, Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia recepcie je jedna z kľúčových a najdôležitejších, je preto potrebné si uvedomiť, že ide o zodpovednú, zábavnú a kreatívnu prácu. Každá návšteva, kolega, klient prechádza cez recepciu, preto je potrebné byť vždy dobre naladená, usmiata a veselá. Aj týmto malým gestom úsmevu je hneď celý deň aj svet krajší a príjemnejší.

Hľadáme veselú kolegyňu, tímovú hráčku, ktorá vie riešiť úlohy samostatne, vie pomôcť a podporiť kolegov a celý tím, úlohy vykonáva zodpovedne a iniciatívne, vie sa vynájsť a byť oporou celému tímu a vedeniu a to na dennej báze.

Čo Vás čaká:

-Pravá ruka a podpora asistenta konateľa
-Organizácia, prijímanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie + kuriérska služba
-Evidencia došlých/vyšlých faktúr do interného systému + excel
-Prijímanie, prepájanie a vybavovanie telefonátov, mailov, odovzdávanie odkazov
-Starostlivosť o zasadacie miestnosti (zabezpečenie občerstvenia na poradách, písacích potrieb, starostlivosť o čistotu v zasadacej miestnosti)
-Starostlivosť o návštevy (privítanie, občerstvenie, ohlásenie osoby)
-Kopírovanie scanovanie a viazanie dokumentov
-Objednávanie kancelárskych potrieb
-Organizácia teambuildingov, eventov, akcií, spoločných posedení
-Zodpovednosť za plynulý chod kancelárie ,čistotu a poriadok v spoločnosti

Doplňujúce info:
-Práca je na živnosť, avšak netreba sa obávať, je to veľmi príjemný spôsob spolupráce, ktorý ma svoje výhody v našej kancelárii
-Hľadáme kolegyňu ktorá je aktívna, má tzv. "drive" a túži byť súčasťou niečoho veľkého
-Dobrá nálada, ochota pomáhať, úsmev a 100% vykonanie svojich činností je nevyhnutnosť pre dobrú, vzájomnú spoluprácu

Zamestnanecké výhody, benefity

Zaučenie v priebehu nástupu
Zvyšovanie kompetencií
Ohodnotenie výsledkov práce
Osobnostný rozvoj, kreativita, nové príležitosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite profesijný životopis v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu [email protected] (do subjektu správy uveďte názov pozície).

Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie, v životopise uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
V zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam spoločnosti AKJ s.r.o., Vysoká 26, 811 06 Bratislava, IČO: 35927887 súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (vrátane mojej fotografie fyzickej identity) v rozsahu životopisu (prípadne motivačného listu) pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania súhlasu.

Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky našej spoločnosti.
Výberové konanie zahŕňa aj spracovanie jednoduchých inteligenčných testov, ktoré budú zaslané vybratým uchádzačom po oznámení o postupe do užšieho výberového konania.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Základy

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Príjemné, profesionálne vystupovanie a vzhľad
Komunikatívnosť
Zvládanie vlastných emócií
Zvládanie stresových situácií
Riešenie viacerých úloh naraz
Samostatnosť
Spoľahlivosť
Empatia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ateliér JAAR už viac ako 30 rokov ponúka služby projekčných činností od štúdie až po kolaudáciu. Veríme ,že autor ma byť súčasťou projektu od prvotnej idei až po kolaudáciu, aby zaručil estetické a kvalitne riešenie stavby. Medzi naše najúspešnejšie projekty patria Auparky, Apollo II, Hotel Mercure a Malý trh.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3055856  Dátum zverejnenia: 4.1.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou