Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant - vedenia spoločnosti
JAAR s.r.o.
Miesto práce
Vysoká 26, 811 06 Bratislava, Bratislava
Vysoká 26, 811 06 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia administratívy a asistencie vedenia spoločnosti je jedna z kľúčových a najdôležitejších, je preto potrebné si uvedomiť, že ide o veľmi zodpovednú, zábavnú, kreatívnu a náročnú prácu.
Hľadáme kolegyňu, tímovú hráčku, ktorá vie riešiť úlohy samostatne, veľmi zodpovedne a iniciatívne, vie sa vynájsť a byť oporou celému tímu a vedeniu.
Očakávame vysokú mieru komunikatívnosti, kreativitu, iniciatívu, úsmev, zodpovednosť, nápady, vedieť zvládať stres, príjemne a reprezentačne vystupovať.
Obsah práce je konkrétny, tak sa nezľaknite, toto Vás čaká:
Office:
-Administratívna podpora oddelenia divízie komunikácie a finančného oddelenia
-Zabezpečovanie komunikácie - evidencia prijatej a odoslanej pošty, mailová komunikácia, prepájanie telefonických hovorov, uvítanie, prijímanie a vybavovanie návštev
-Zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie a spoločnosti
-Rozvíjanie a udržiavanie dobrého organizačného systému
-Vedenie pokladne a skladového hospodárstva
- Archivácia dôležitých dokumentov a zmlúv
-Komunikácia s dodávateľmi (upratovacia služba, kancelárske potreby a správcom priestorov spoločnosti a inými inštitúciami)
-Objednávanie a evidencia tovaru kancelárskych, skladových potrieb a zásob
- Operatíva a asistenčné práce podľa potreby na dennej báze
Finančné:
-vyplňovanie tabuľky FA, hospodárskeho výsledku, zapisovanie FA, kopírovanie a pod., práca s ekonomickým systémom
- Tvorba tabuliek podľa potreby v programe Excel
- Aktívna spolupráca na verejnom obstarávaní a súťažiach
- Evidencia dochádzky a príprava podkladov ku mzdám a fakturáciám
Kreativity:
-Podpora marketingových aktivít (práca s webom, vyhľadávačmi, objednávanie tovaru a iné podľa požiadaviek..)
-Organizácia a zabezpečenie firemných osláv, posedení, eventov a team buildingov
Forma:
-Práca je na živnosť, avšak s výhodami
Hľadáme kolegyňu, tímovú hráčku, ktorá vie riešiť úlohy samostatne, veľmi zodpovedne a iniciatívne, vie sa vynájsť a byť oporou celému tímu a vedeniu.
Očakávame vysokú mieru komunikatívnosti, kreativitu, iniciatívu, úsmev, zodpovednosť, nápady, vedieť zvládať stres, príjemne a reprezentačne vystupovať.
Obsah práce je konkrétny, tak sa nezľaknite, toto Vás čaká:
Office:
-Administratívna podpora oddelenia divízie komunikácie a finančného oddelenia
-Zabezpečovanie komunikácie - evidencia prijatej a odoslanej pošty, mailová komunikácia, prepájanie telefonických hovorov, uvítanie, prijímanie a vybavovanie návštev
-Zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie a spoločnosti
-Rozvíjanie a udržiavanie dobrého organizačného systému
-Vedenie pokladne a skladového hospodárstva
- Archivácia dôležitých dokumentov a zmlúv
-Komunikácia s dodávateľmi (upratovacia služba, kancelárske potreby a správcom priestorov spoločnosti a inými inštitúciami)
-Objednávanie a evidencia tovaru kancelárskych, skladových potrieb a zásob
- Operatíva a asistenčné práce podľa potreby na dennej báze
Finančné:
-vyplňovanie tabuľky FA, hospodárskeho výsledku, zapisovanie FA, kopírovanie a pod., práca s ekonomickým systémom
- Tvorba tabuliek podľa potreby v programe Excel
- Aktívna spolupráca na verejnom obstarávaní a súťažiach
- Evidencia dochádzky a príprava podkladov ku mzdám a fakturáciám
Kreativity:
-Podpora marketingových aktivít (práca s webom, vyhľadávačmi, objednávanie tovaru a iné podľa požiadaviek..)
-Organizácia a zabezpečenie firemných osláv, posedení, eventov a team buildingov
Forma:
-Práca je na živnosť, avšak s výhodami
Zamestnanecké výhody, benefity
ZAŠKOLENIE V PRIEBEHU NÁSTUPU
práca v dynamickom, zábavnom a zohratom kolektíve
moderné estetické pracovné prostredie
možnosť odborného a kariérneho rastu
ďalšie benefity podľa výsledkov práce
práca v dynamickom, zábavnom a zohratom kolektíve
moderné estetické pracovné prostredie
možnosť odborného a kariérneho rastu
ďalšie benefity podľa výsledkov práce
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite profesijný životopis v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu [email protected] (do subjektu správy uveďte názov pozície).
Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie, v životopise uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
V zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam spoločnosti AKJ s.r.o., Vysoká 26, 811 06 Bratislava, IČO: 35927887 súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (vrátane mojej fotografie fyzickej identity) v rozsahu životopisu (prípadne motivačného listu) pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania súhlasu.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky našej spoločnosti.
Výberové konanie zahŕňa aj spracovanie jednoduchých inteligenčných testov, ktoré budú zaslané vybratým uchádzačom po oznámení o postupe do užšieho výberového konania.
Ďakujeme za porozumenie.
Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie, v životopise uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
V zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam spoločnosti AKJ s.r.o., Vysoká 26, 811 06 Bratislava, IČO: 35927887 súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (vrátane mojej fotografie fyzickej identity) v rozsahu životopisu (prípadne motivačného listu) pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania súhlasu.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky našej spoločnosti.
Výberové konanie zahŕňa aj spracovanie jednoduchých inteligenčných testov, ktoré budú zaslané vybratým uchádzačom po oznámení o postupe do užšieho výberového konania.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratívne, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Komunikatívnosť, ľudskosť, samostatnosť, spoľahlivosť, príjemné vystupovanie a vzhľad, nutná schopnosť riešenia viacerých úloh súbežne, schopnosť nastavenia priorít a navrhnutie riešení
-Empatia a zvládanie vlastných emócií s pokorou
-Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
-Empatia a zvládanie vlastných emócií s pokorou
-Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ateliér JAAR už viac ako 30 rokov ponúka služby projekčných činností od štúdie až po kolaudáciu. Veríme ,že autor ma byť súčasťou projektu od prvotnej idei až po kolaudáciu, aby zaručil estetické a kvalitne riešenie stavby. Medzi naše najúspešnejšie projekty patria Auparky, Apollo II, Hotel Mercure a Malý trh.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1930996
Dátum zverejnenia: 5.5.2017
2017-05-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Event manager, Office manager, Recepčná Spoločnosť: JAAR s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou