Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Agrofim Slovak, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavská 49, okres Trnava
Bratislavská 49, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2017
01.01.2017
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• administratíva, vedenie pridelenej agendy
• firemná korešpondencia
• denná komunikácia v Anglickom jazyku
• evidencia prijatej/odoslanej pošty v systéme K2
• koordinácia firemných porád a termínov obchodných jednaní manažmentu
• organizácia zahraničných pracovných ciest
• preklady, tlmočenie
• telefonická komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi, poisťovňami a inými inštitúciami
• evidencia a objednávky tovaru na základe obdržaných podkladov
lokálni dodávatelia (objednávky väčšieho rozsahu pri realizácii projektov)
zahraniční dodávatelia EÚ
zahraniční dodávatelia Izrael (Agrinet Central Europe)
• objednávanie prepravy tovaru (najmä pri zahraničných objednávkach), koordinácia nakládky a vykládky tovaru
• koordinácia prepravy pri importe z Izraela
• komunikácia s colnou deklaráciou pri príprave podkladov pre colné prejednanie pri importe, resp. exporte tovaru
• reklamácie tovaru
• evidencia poistných zmlúv, príprava východiskových podkladov pre vypracovanie ponúk na poistenie, asistencia pri vybavovaní poistných udalostí
• realizácia marketingových komunikačných nástrojov na základe rozhodnutia manažmentu (reklama, propagácia)
• organizácia firemnej účasti na výstavách, seminároch
• organizácia firemných podujatí a eventov
• čiastočne personálna agenda
• firemná korešpondencia
• denná komunikácia v Anglickom jazyku
• evidencia prijatej/odoslanej pošty v systéme K2
• koordinácia firemných porád a termínov obchodných jednaní manažmentu
• organizácia zahraničných pracovných ciest
• preklady, tlmočenie
• telefonická komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi, poisťovňami a inými inštitúciami
• evidencia a objednávky tovaru na základe obdržaných podkladov
lokálni dodávatelia (objednávky väčšieho rozsahu pri realizácii projektov)
zahraniční dodávatelia EÚ
zahraniční dodávatelia Izrael (Agrinet Central Europe)
• objednávanie prepravy tovaru (najmä pri zahraničných objednávkach), koordinácia nakládky a vykládky tovaru
• koordinácia prepravy pri importe z Izraela
• komunikácia s colnou deklaráciou pri príprave podkladov pre colné prejednanie pri importe, resp. exporte tovaru
• reklamácie tovaru
• evidencia poistných zmlúv, príprava východiskových podkladov pre vypracovanie ponúk na poistenie, asistencia pri vybavovaní poistných udalostí
• realizácia marketingových komunikačných nástrojov na základe rozhodnutia manažmentu (reklama, propagácia)
• organizácia firemnej účasti na výstavách, seminároch
• organizácia firemných podujatí a eventov
• čiastočne personálna agenda
Zamestnanecké výhody, benefity
- mladý kolektív vo výbornom pracovnom prostredí
- možnosť profesijného rastu
- telefón
- možnosť profesijného rastu
- telefón
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-SŠ/VŠ vzdelanie
-veľmi dobré komunikačné schopnosti, chuť pracovať, schopnosť vyjednávať, samostatnosť, flexibilita, lojálnosť,
- práca s PC a vodičský preukaz typu B
- znalosť anglického jazyka slovom aj písmom nutná
- prax v oblasti 3 roky
-veľmi dobré komunikačné schopnosti, chuť pracovať, schopnosť vyjednávať, samostatnosť, flexibilita, lojálnosť,
- práca s PC a vodičský preukaz typu B
- znalosť anglického jazyka slovom aj písmom nutná
- prax v oblasti 3 roky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť aktívne pôsobiaca na slovenskom trhu od roku 1996 v oblasti nízko-prietočných závlahových systémov, výstavby skleníkových hospodárstiev a dodávok technológii pre chov rýb.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2784577
Dátum zverejnenia: 27.10.2016
2016-10-27
lokalita: okres Trnava Pozícia: Office manager Spoločnosť: Agrofim Slovak, s.r.o.