Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny asistent/-ka pre oblasť ľudských zdrojov - Absolventská prax
AGO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
V súlade so Zákonom o službách zamestnanosti
V súlade so Zákonom o službách zamestnanosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
UPOZORNENIE:
Absolvent školy, vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie na úrade práce v Bratislave – znevýhodnený uchádzač o zamestnanie, občan mladší ako 26 rokov veku, ktorý ukončil príslušným stupňom vzdelania sústavnú prípravu na povolanie v dennej forme štúdia pred menej ako dvomi rokmi a pred zaradením do evidencie uchádzačov o zamestnanie nemal pravidelne platené zamestnanie (§8 ods. 1 písm. a) zákona o službách zamestnanosti).
Absolventská prax sa vykonáva najmenej 3 mesiace a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne.
Náplňou Vašej práce bude:
- Príprava rešeršov a prieskumov na zadané témy
- Práca s databázou uchádzačov
- Komunikácia s uchádzačmi - odpovedanie na emaily, otázky, pozývanie na pohovory, informovanie o výsledkoch výberových konaní
- Príprava podkladov pre konzultantov
- Príprava projektových informácií pre potenciálnych obchodných partnerov
- Pomoc pri preklade z a do cudzieho jazyka
- Spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- Spracovanie došlej pošty
- Ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
Absolvent školy, vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie na úrade práce v Bratislave – znevýhodnený uchádzač o zamestnanie, občan mladší ako 26 rokov veku, ktorý ukončil príslušným stupňom vzdelania sústavnú prípravu na povolanie v dennej forme štúdia pred menej ako dvomi rokmi a pred zaradením do evidencie uchádzačov o zamestnanie nemal pravidelne platené zamestnanie (§8 ods. 1 písm. a) zákona o službách zamestnanosti).
Absolventská prax sa vykonáva najmenej 3 mesiace a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne.
Náplňou Vašej práce bude:
- Príprava rešeršov a prieskumov na zadané témy
- Práca s databázou uchádzačov
- Komunikácia s uchádzačmi - odpovedanie na emaily, otázky, pozývanie na pohovory, informovanie o výsledkoch výberových konaní
- Príprava podkladov pre konzultantov
- Príprava projektových informácií pre potenciálnych obchodných partnerov
- Pomoc pri preklade z a do cudzieho jazyka
- Spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- Spracovanie došlej pošty
- Ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť využitia anglického jazyka
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Možnosť prejaviť samostatnosť a kreativitu
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Možnosť prejaviť samostatnosť a kreativitu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš profesný životopis v slovenskom a anglickom jazyku aj s fotografiou (ak je to možné) spolu s motivačným listom, kde bude uvedené, o akú pozíciu máte záujem, a to e-mailom na [email protected].
Zaslaním Vášho životopisu a prípadne ďalších osobných materiálov do spoločnosti AGO Group, s.r.o., dávate súhlas k spracovaniu a uchovaniu Vašich osobných údajov podľa zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a násl. zmien. Tento súhlas platí až do jeho odvolania písomnou formou.
Ohľadom osobného stretnutia budú kontaktovaní iba vybraní uchádzači. Ďakujeme za pochopenie.
Zaslaním Vášho životopisu a prípadne ďalších osobných materiálov do spoločnosti AGO Group, s.r.o., dávate súhlas k spracovaniu a uchovaniu Vašich osobných údajov podľa zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a násl. zmien. Tento súhlas platí až do jeho odvolania písomnou formou.
Ohľadom osobného stretnutia budú kontaktovaní iba vybraní uchádzači. Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozícia obsadzovaná pre spoločnosoť AGO Europe, s.r.o.
Pozícia obsadzovaná pre spoločnosoť AGO Europe, s.r.o.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, ekonomika, marketing, ...
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť s administratívnymi aktivitami
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Predchádzajúce skúsenosti s prácou v MS Office
- Komunikatívna osobnosť
- Ochota učiť sa
- Precíznosť a zodpovednosť
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Predchádzajúce skúsenosti s prácou v MS Office
- Komunikatívna osobnosť
- Ochota učiť sa
- Precíznosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Mechanical Engineering
AGO has served in the Engineering services sector for more than 20 years. The AGO office is located in Bratislava, Slovakia and with partnership offices in Brno-Czech Republic, Kiev/Kharkov-Ukraine. Apart from permanent offices we have developed strategic partner relationships covering Central and Eastern Europe. We offer complete Engineering services: Integration/hybrid on-site or off-site solutions. In addition, via contractual Joint Ventures, “Teaming” arrangements, we have developed tailor made professional IT solutions and Engineering solutions.
Global Mechanical Engineering – Technology – Teamwork
AGO is our professional Mechanical Engineering services company that offers very cost effective and high-value Engineering, IT and professional solutions via Joint Venture or Outsourcing partnerships. AGO is a fully licensed to provide the full range of engineering with companies to: significantly lower engineering costs, improve time to market eliminate startup risks, and complete critical engineering tasks punctually and professionally.
AGO has served in the Engineering services sector for more than 20 years. The AGO office is located in Bratislava, Slovakia and with partnership offices in Brno-Czech Republic, Kiev/Kharkov-Ukraine. Apart from permanent offices we have developed strategic partner relationships covering Central and Eastern Europe. We offer complete Engineering services: Integration/hybrid on-site or off-site solutions. In addition, via contractual Joint Ventures, “Teaming” arrangements, we have developed tailor made professional IT solutions and Engineering solutions.
Global Mechanical Engineering – Technology – Teamwork
AGO is our professional Mechanical Engineering services company that offers very cost effective and high-value Engineering, IT and professional solutions via Joint Venture or Outsourcing partnerships. AGO is a fully licensed to provide the full range of engineering with companies to: significantly lower engineering costs, improve time to market eliminate startup risks, and complete critical engineering tasks punctually and professionally.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1675840
Dátum zverejnenia: 16.3.2015
2015-03-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: AGO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V súlade so Zákonom o službách zamestnanosti