Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Office Manager
AFFINITY Corporate Services s. r. o.
Miesto práce
Laurinská 12, 811 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava
Laurinská 12, 811 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• manažment a správa slovenskej pobočky rakúskej personálnej agentúry
• organizačné zabezpečenie fungovania spoločnosti
• administrácia cezhraničných HR projektov
• vyhľadávanie nových zamestnancov, príprava a vedenie pohovorov s kandidátmi, ako aj zhodnotenie a posudzovanie vhodnosti kandidátov
• vedenie zoznamu a databázy klientov a kandidátov
• komunikácia so zahraničnými partnermi a riešenie ich požiadaviek
• organizačné zabezpečenie fungovania spoločnosti
• administrácia cezhraničných HR projektov
• vyhľadávanie nových zamestnancov, príprava a vedenie pohovorov s kandidátmi, ako aj zhodnotenie a posudzovanie vhodnosti kandidátov
• vedenie zoznamu a databázy klientov a kandidátov
• komunikácia so zahraničnými partnermi a riešenie ich požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
• pružný pracovný čas (flexibilná úprava pracovného času)
• možnosť home office (čiastočne)
• notebook
• individuálny prístup
• možnosť odborného rastu v závislosti od individuálnych schopností
• finančné ohodnotenie podľa výsledkov práce
• možnosť home office (čiastočne)
• notebook
• individuálny prístup
• možnosť odborného rastu v závislosti od individuálnych schopností
• finančné ohodnotenie podľa výsledkov práce
Informácie o výberovom konaní
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre slovenskú pobočku rakúskej personálnej agentúry. Svoj životopis, prípadne motivačný list posielajte na e-mailovú adresu:
[email protected] najneskôr do 20.09.2016. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
[email protected] najneskôr do 20.09.2016. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
• nemecký jazyk aktívne je podmienkou, znalosť anglického jazyka výhodou
• prax v personálnej agentúre, prípadne na personálnom oddelení výhodou
• všeobecný prehľad v pracovnom práve
• komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
• samostatnosť, priebojnosť, organizačné schopnosti, schopnosť efektívne riešiť operatívne úlohy
• počítačové znalosti
• zodpovednosť, precíznosť, tímový duch
• nemecký jazyk aktívne je podmienkou, znalosť anglického jazyka výhodou
• prax v personálnej agentúre, prípadne na personálnom oddelení výhodou
• všeobecný prehľad v pracovnom práve
• komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
• samostatnosť, priebojnosť, organizačné schopnosti, schopnosť efektívne riešiť operatívne úlohy
• počítačové znalosti
• zodpovednosť, precíznosť, tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť AFFINITY Corporate Services s.r.o. je spoločnosťou poskytujúcou svojim prevažne zahraničným klientom komplexné korporátne služby, zahŕňajúce predovšetkým odborné, organizačné a personálne poradenstvo, development zahraničných investícií a administratívne služby. Pre našich klientov sa snažíme nájsť maximálne efektívne, praktické a kvalitné riešenia.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 2705277
Dátum zverejnenia: 27.8.2016
2016-08-27
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Key account manager, Recruiter, špecialista výberov, Regionálny / Oblastný manažér Spoločnosť: AFFINITY Corporate Services s. r. o.