Špecialista technickej IT podpory / Team leader Service desku

AEGON Slovensko

Miesto práce
Slávičie údolie 106, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečenie prvej a prípadne druhej úrovne podpory (cez telefón, email a osobne)
- riešenie problémov a incidentov u koncových užívateľov cez kontaktovanie druhej a tretej úrovne podpory nachádzajúcej sa mimo Slovenskej republiky cez service desk,
- držanie pohotovostí v rámci prevádzky
- analyzovanie problémov s hardvérom a softvérom, podávanie návrhov na riešenie
- neskôr, po zapracovaní – pomoc pri administrácii serverov a aplikácií s druhou úrovňou podpory

Zamestnanecké výhody, benefity

zázemie stabilného finančného svetového koncernu
sociálny program
príjemné pracovné prostredie, dynamický mladý kolektív
zaujímavé finančné ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám pošlite prosím svoj profesijný životopis. Životopis vkladajte bez Vašej fotografie, životopisy obsahujúce fotografiu budú bezodkladne zlikvidované. Telefonicky budeme pozývať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti AEGON.

Podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov Vás informujeme, že Vaše osobné údaje, vrátane údajov obsiahnutých v zaslanom životopise, ktoré ste nám poskytli, budú spracúvané prevádzkovateľom, spoločnosťou AEGON Životná poisťovňa, a.s., so sídlom Slávičie údolie 106, 811 02 Bratislava, IČO: 35 979 356, Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sa, Vložka číslo: 3810/B účelom výberového konania na konkrétnu pozíciu. Prevádzkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje aj bez súhlasu dotknutých osôb v súlade s ustanoveniami Zákonníka práce, ktorý je osobitným zákonom vo vzťahu k zákonu o ochrane osobných údajov. Osobné údaje sa nikomu nesprístupňujú, neposkytujú ani nezverejňujú, a nie sú ani predmetom cezhraničného prenosu. Po ukončení výberového konania budú osobné údaje zlikvidované. Poučujeme Vás, že máte práva dotknutej osoby podľa § 28 zákona o ochrane osobných údajov, najmä právo vyžadovať od prevádzkovateľa potvrdenie, či sú alebo nie sú Vaše osobné údaje spracúvané; zoznam osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania; opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov; likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil alebo ak došlo k porušeniu zákona o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Klient/server administrácia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- aspoň 1 rok relevantných pracovných skúseností s užívateľskou podporou v spoločnosti s viac ako 100 zamestnancami
- aktívna znalosť anglického jazyka najmä v pisomnej ale aj hovorenej forme
- schopnosť efektívne komunikovať a spolupracovať s rôznymi typmi ľudí
- schopnosť efektívne riešiť problémy

Počítačové znalosti:
- MS Windows - /inštalácia, konfigurácia a podpora/ –úroveň stredne pokročilý
- MS Office /inštalácia, aktualizácia, podpora užívateľom/ – stredne pokročilý
- znalosť Active Directory, DHCP, DNS, MS Exchange, skúsenosti s virtualizáciou VMware, administráciou Windows a LINUX /centOS, REDHAT, ORACLE LINUX/ serverov, sieťovou infraštruktúrou a Cisco switchami – výhodou

Osobnostné predpoklady:
- analytické myslenie,
- nekonfliktná a proaktívna povaha, slušné vystupovanie, komunikatívnosť
- záujem o nové technológie,
- tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.

Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2339581  Dátum zverejnenia: 24.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou