Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tímlíder call centra pre podporu predaja
AEGON Slovensko
Miesto práce
Slávičie údolie 106, Bratislava
Slávičie údolie 106, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
február
február
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- priama (telefonická, mailová, osobná) komunikácia so všetými sprostredkovateľskými sieťami v oblasti podpory predaja
- komunikácia do vnútra spoločnosti najmä s oddelením administratívy
- riešenie požiadaviek ohľadom spracovania zmlúv
- riešenie požiadaviek a námietok sprostredkovateľov
- manažovanie tímu 3 kolegov, príprava reportov a štatistík, participácia na nových projektoch v rámci celej spoločnosti
- komunikácia do vnútra spoločnosti najmä s oddelením administratívy
- riešenie požiadaviek ohľadom spracovania zmlúv
- riešenie požiadaviek a námietok sprostredkovateľov
- manažovanie tímu 3 kolegov, príprava reportov a štatistík, participácia na nových projektoch v rámci celej spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- mladý, dynamický kolekltív
- príjemné pracovné prostredie
- program sociálnch benefitov pre zamestnancov
- mladý, dynamický kolekltív
- príjemné pracovné prostredie
- program sociálnch benefitov pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Profesijný životopis a motivačný list nám, v prípade záujmu o danú pracovnú ponuku, zašlite mailom.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť, osobne však budeme kontaktovať len tých záujemcov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky a postúpia do užšieho výberu.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť, osobne však budeme kontaktovať len tých záujemcov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky a postúpia do užšieho výberu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vhodný kandidát by mal mať prax na podobnej pozícii minimálne 3 roky
- prax v oblasti poisťovníctva a/alebo podpory predaja je veľkou výhodou
ďalšie požiadavky sú:
- nadštandardné komunikačné zručnosti
- aktívny prístup k riešeniu problémov
- odolnosť voči stresu
- empatia
- prax v oblasti poisťovníctva a/alebo podpory predaja je veľkou výhodou
ďalšie požiadavky sú:
- nadštandardné komunikačné zručnosti
- aktívny prístup k riešeniu problémov
- odolnosť voči stresu
- empatia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.
Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.
Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 1621220
Dátum zverejnenia: 9.1.2015
2015-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra Spoločnosť: AEGON Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou