Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant/ - ka Centra služieb zákazníkom
AEGON Slovensko
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR mesačne brutto bez mesačných odmien a bonusov
800 EUR mesačne brutto bez mesačných odmien a bonusov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád komunikuješ s ľuďmi a poskytuješ im odborné informácie? Baví Ťa riešiť požiadavky klientov a zároveň máš proaktívny prístup k riešeniu úloh? Potrebujeme posilniť tím Centra služieb zákazníkom o kolegyňu / kolegu, ktorá / ktorý zastreší aj osobný kontakt s klientom.
Tvojou náplňou práce bude:
- komplexné riešenie požiadaviek klienta, ktorí nás navštívi na centrále spoločnosti – osobný kontakt s klientom,
- zabezpečenie telefonického kontaktu s klientom alebo sprostredkovateľom formou odchádzajúcich hovorov na základe poskytnutej databázy klientov (retencie a servisné hovory),
- poskytovanie odborných informácií a poradenských služieb klientom (interným aj externým) v súlade so stanovenými procesmi,
- vedenie evidencie požiadaviek, reklamácií a poskytovaných služieb,
- nejedná sa o aktívny predaj produktov, pracovná doba je počas pracovného týždňa od pondelka do piatka.
Tvojou náplňou práce bude:
- komplexné riešenie požiadaviek klienta, ktorí nás navštívi na centrále spoločnosti – osobný kontakt s klientom,
- zabezpečenie telefonického kontaktu s klientom alebo sprostredkovateľom formou odchádzajúcich hovorov na základe poskytnutej databázy klientov (retencie a servisné hovory),
- poskytovanie odborných informácií a poradenských služieb klientom (interným aj externým) v súlade so stanovenými procesmi,
- vedenie evidencie požiadaviek, reklamácií a poskytovaných služieb,
- nejedná sa o aktívny predaj produktov, pracovná doba je počas pracovného týždňa od pondelka do piatka.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej medzinárodnej finančnej spoločnosti
- mladý, dynamický kolektív
- príjemné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie
- práca na trvalý pracovný pomer
- program sociálnych benefitov pre zamestnancov
- možnosť rozvoja a vzdelávania
- mladý, dynamický kolektív
- príjemné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie
- práca na trvalý pracovný pomer
- program sociálnych benefitov pre zamestnancov
- možnosť rozvoja a vzdelávania
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám pošlite prosím svoj profesijný životopis. Telefonicky budeme pozývať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti AEGON.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- kultivované vystupovanie a vyjadrovanie a bezchybná výslovnosť v slovenskom jazyku,
- komunikatívnosť, proklientský prístup, empatia
- proaktivita
- organizačné schopnosti, zodpovednosť,
- flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresu;
- schopnosť a vôľa učiť sa nové veci.
- komunikatívnosť, proklientský prístup, empatia
- proaktivita
- organizačné schopnosti, zodpovednosť,
- flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresu;
- schopnosť a vôľa učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.
Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.
Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 1408944
Dátum zverejnenia: 18.1.2019
2019-01-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: AEGON Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 EUR mesačne brutto bez mesačných odmien a bonusov