Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka advokátskej kancelárie
Advokátska kancelária MAJLING & NINČÁK, s.r.o.
Miesto práce
Palárikova 14, Bratislava
Palárikova 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Fixná časť mzdy: 225€; Variabilná časť mzdy: podľa odpracovaných hodín.
Fixná časť mzdy: 225€; Variabilná časť mzdy: podľa odpracovaných hodín.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do teamu advokátskej kancelárie hľadáme kolegyňu, ktorá bude zabezpečovať predovšetkým :
- Plynulý chod kancelárie;
- Spracovanie prijatej a odoslanej pošty;
- Komplexné riadenie administratívy v rozsahu zverených úloh;
- Vedenie pokladne a agendy stravných lístkov;
- Komunikácia s klientmi advokátskej kancelárie;
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a jednoduchej listovej komunikácie;
- Uvádzanie klientov a návštev, príprava nápojov a drobného občerstvenia;
- Nevyhnutná podpora právnikov advokátskej kancelárie;
- Plynulý chod kancelárie;
- Spracovanie prijatej a odoslanej pošty;
- Komplexné riadenie administratívy v rozsahu zverených úloh;
- Vedenie pokladne a agendy stravných lístkov;
- Komunikácia s klientmi advokátskej kancelárie;
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a jednoduchej listovej komunikácie;
- Uvádzanie klientov a návštev, príprava nápojov a drobného občerstvenia;
- Nevyhnutná podpora právnikov advokátskej kancelárie;
Zamestnanecké výhody, benefity
Úspešnému uchádzačovi ponúkame najmä:
- Zaujímavé ohodnotenie v závislosti od schopností a znalostí;
- Pestrú škálu pracovnej náplne;
- Stabilný pracovný pomer;
- Práca v mladom a priateľskom kolektíve;
- Flexibilná pracovná doba v zmysle dohody s vedením advokátskej kancelárie;
- Spoločné teambuilding-y.
- Zaujímavé ohodnotenie v závislosti od schopností a znalostí;
- Pestrú škálu pracovnej náplne;
- Stabilný pracovný pomer;
- Práca v mladom a priateľskom kolektíve;
- Flexibilná pracovná doba v zmysle dohody s vedením advokátskej kancelárie;
- Spoločné teambuilding-y.
Informácie o výberovom konaní
Radi by sme uchádzačov o pracovnú pozíciu "Asistentka advokátskej kancelárie" požiadali o zaslanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom jazyku a to na e-mailovú adresu [email protected].
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní prostredníctvom e-mailu za účelom osobného stretnutia.
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní prostredníctvom e-mailu za účelom osobného stretnutia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného uchádzača očakávame najmä, že bude spĺňať nasledovné osobnostné predpoklady:
- Dochvíľnosť a precíznosť;
- Samostatnosť pri plnení pracovných úloh;
- Ochota učiť sa nové veci;
- Výborný time management;
- Príjemné vystupovanie pred klientom;
- Pozitívny prístup k práci.
- Dochvíľnosť a precíznosť;
- Samostatnosť pri plnení pracovných úloh;
- Ochota učiť sa nové veci;
- Výborný time management;
- Príjemné vystupovanie pred klientom;
- Pozitívny prístup k práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária poskytuje svojim klientom kompletný právny servis na profesionálnej úrovni s cieľom zabezpečiť právne služby pre klientov s dôrazom na ich absolútnu spokojnosť a opätovnú ako i dlhodobú spoluprácu. Poskytovanie právnych služieb je založené na efektívnom zastupovaní klientov, úspešnom vedení sporovej aj nesporovej agendy a na kvalifikovanom právnom poradenstve. Naša advokátska kancelária poskytuje profesionálne, na mieru šité právne riešenia pre svojich klientov. Rýchlosť, flexibilita a kvalita poskytnutých služieb sú pre nás samozrejmosťou.
Právne služby poskytujeme fyzickým aj právnickým osobám, a to v rámci súkromného aj verejného sektora. Ponúkame komplexnú škálu právnych služieb, vrátane súdneho i mimosúdneho vymáhania pohľadávok, zastupovania ex offo, riešenia pracovnoprávnych otázok, sporovej agendy a tvorby kompletnej zmluvnej agendy. Právne služby poskytujeme už od roku 2003.
Právne služby poskytujeme fyzickým aj právnickým osobám, a to v rámci súkromného aj verejného sektora. Ponúkame komplexnú škálu právnych služieb, vrátane súdneho i mimosúdneho vymáhania pohľadávok, zastupovania ex offo, riešenia pracovnoprávnych otázok, sporovej agendy a tvorby kompletnej zmluvnej agendy. Právne služby poskytujeme už od roku 2003.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2889747
Dátum zverejnenia: 16.1.2017
2017-01-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Spoločnosť: Advokátska kancelária MAJLING & NINČÁK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Fixná časť mzdy: 225€; Variabilná časť mzdy: podľa odpracovaných hodín.