Office manager

Advokátska kancelária LAWYALTIE, s.r.o.

Miesto práce
Heydukova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
15.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovednosť za plynulý chod a administratívnu podporu advokátskej kancelárie

Sekretárske a administratívne práce zahŕňajúce administratívnu podporu pre klientov a právnikov - kopírovanie, skenovanie, tlač dokumentov, zakladanie

Sledovanie stavu kancelárskych potrieb a občerstvenia a ich objednávanie podľa potreby (podľa objednávok oddelení)

Starostlivosť o zasadaciu miestnosť, kuchynku, recepciu

Vybavovanie a evidencia korešpondencie

Práca s elektronickou schránkou (slovensko.sk, El. súdny spis a iné)

Komunikácia a doručovanie dokumentov orgánom verejnej moci vrátane súdov

Telefonická komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku, prepájanie hovorov, evidencia odkazov

Komunikácia s klientmi a dodávateľmi služieb (vrátane notárov, prekladateľov, poskytovateľov energii, komunikačných služieb, IT služieb, účtovných služieb a pod.)

Príprava a vybavovanie jednoduchých podaní, vypĺňanie rôznych tlačív (aj elektronicky)

Príprava rôznych podkladov (excel, word, power point, outlook a pod.)

Evidencia, úprava, porovnávanie a formátovanie dokumentov, zmlúv a iných materiálov podľa firemných štandardov s využitím firemných šablón, úprava a finalizácia právnych dokumentov podľa pokynov právnikov

Správa a registratúra kancelárskych (advokátskych) spisov

Administratívna podpora knižnice kancelárie (udržiavanie poriadku vrátane objednávania nových publikácií podľa zadania partnerov)

Privítanie a ohlásenie návštevy, podávanie občerstvenia

Príprava drobného občerstvenia pre právnikov

Zabezpečovanie služobných ciest pre právnikov (ubytovanie, preprava)

Registrácia právnikov na rôzne podujatia

Spoluorganizovanie firemných spoločenských podujatí

Monitoring databáz

Spravovanie kalendárov

Fakturácia a manažment pohľadávok, vedenie pokladne, príprava podkladov pre fakturáciu

Zabezpečenie odsúhlasovania prijatých faktúr a ich archivácia

Agenda súvisiaca s evidenciou účtovných a daňových dokladov a vedením pokladne

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

predchádzajúca prax v administratíve na pozícii office manager alebo na inej relevantnej pozícii výhodou

flexibilita a vysoké pracovné nasadenie

schopnosť tímovej spolupráce

reprezentatívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária LAWYALTIE vznikla spojením skúseností, vedomostí a zanietenosti dvoch jej zakladajúcich partnerov. LAWYALTIE vyjadruje predovšetkým náš (lojálny) vzťah ku klientom, ktorých práva chránime. Našim cieľom je poskytovať kvalitné právne služby a zároveň ich zacieliť tak, aby sme boli našim klientom skutočne nápomocní. Advokátska kancelária LAWYALTIE poskytuje komplexné právne služby svojim klientom z najrôznejších odvetví ekonomického života. Kancelária zastupuje prevažne subjekty zo súkromného sektora, skúsenosti máme aj s právnym poradenstvom pre verejný sektor. Naša advokátska kancelária poskytuje právne služby v slovenskom a anglickom jazyku. (www.lawyaltie.sk)

Kontakt

ID: 4792782  Dátum zverejnenia: 28.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac