Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/recepčná s praxou
Advokátska kancelária - Dr. Molnár & Partners
Miesto práce
Záhradnícka 9, Bratislava
Záhradnícka 9, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
500 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy je určená pre polovičný úväzok v rozsahu 20 hodín/týždeň.
500 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy je určená pre polovičný úväzok v rozsahu 20 hodín/týždeň.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentské práce spojené s chodom advokátskej kancelárie, najmä preberanie, triedenie, odosielanie a evidencia zásielok, vybavovanie telefonátov, komunikácia s klientmi, fakturácia, vedenie pokladne, evidencia dochádzky, spracovávanie podkladov pre účtovníctvo, starostlivosť o optimálny výber a objednávanie tovaru (kancelárske potreby a pod.), uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia, príprava písomností v zmysle pokynu nadriadeného, kopírovanie, skenovanie, archivácia, udržiavanie poriadku v kancelárii, iné úkony v zmysle pokynu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej kancelárii, príjemné pracovné prostredie.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme zaslať štruktúrovaný životopis s motivačným listom a informáciou o dôvodoch, pre ktoré máte záujem pracovať na ponúkanej pracovnej pozícii. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zmysel pre zodpovednosť, organizačné schopnosti, samostatnosť, príjemné a kultivované vystupovanie, komunikatívnosť, kreatívne myslenie, estetické cítenie, zmysel pre poriadok.
Viacročná prax v advokátskej kancelárii, na notárskom alebo exekútorskom úrade je vítaná.
Vzdelanie s ekonomickým zameraním je výhodou.
Viacročná prax v advokátskej kancelárii, na notárskom alebo exekútorskom úrade je vítaná.
Vzdelanie s ekonomickým zameraním je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária Dr. Molnár & Partners pôsobí na trhu 30 rokov a poskytuje právne služby a poradenstvo vo všetkých oblastiach právneho poriadku, najmä v oblasti obchodného práva, občianskeho práva, pracovného práva, práva k nehnuteľnostiam a správneho práva. Advokátska kancelária má stabilnú klientelu, pričom medzi jej klientov patria najmä tuzemské a zahraničné obchodné spoločnosti.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1817915
Dátum zverejnenia: 28.9.2021
2021-09-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Advokátska kancelária - Dr. Molnár & Partners
Základná zložka mzdy (brutto): 500 EUR/mesiac