Accountant / Účtovník

Aduco, s. r. o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacZákladná mzda od 2000 Eur brutto, finálna mzda sa bude odvíjať od skúseností a praktických schopností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• spracovávanie agendy podvojného účtovníctva pre nadnárodnú spoločnosť 
• kontrola údajov potrebných na účtovanie dokladov / transakcií
• participácia na mesačnej, ročnej účtovnej uzávierke
• participácia na pravidelnom finančnom výkazníctve a kontrolách (súvaha, výkaz ziskov a strát...)
• odsúhlasenie účtov
• príprava podkladov a podpora pri finančných a daňových kontrolách
• vedenie daňovej agendy
• proaktívna komunikácia s internými kolegami a externými partnermi/inštitúciami

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti so zavedenými štandardmi
- zaujímavý bonusový systém (peňažné a iné benefity )
- možnosť profesijného rozvoja

Informácie o výberovom konaní

Ak máte skúsenosť s prácou účtovníka, chcete pracovať v nadnárodnom prostredí stabilnej spoločnosti, viete komunikovať v angličtine a máte zmysel pre detail, hľadáme práve VÁS.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Pozíciu obsadzujeme pre stabilnú nadnárodnú výrobnú spoločnosť so zavedenými štandardmi a dobrou spoločenskou klímou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomického smeru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

SAP - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

min. 3 roky praxe na podobnej pozícii

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť
- orientácia na detail
- zodpovednosť
- skúsenosť so SAP 
- bežná komunikačná znalosť Anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Aduco, s.r.o. poskytuje služby personálneho poradenstva, náboru a výberu zamestnancov ako aj rozvoja zamestnancov. Naše bohaté skúsenosti z riadenia ľudských zdrojov vo veľkých nadnárodných spoločnostiach nám umožňujú poskytovať firemným aj individuálnym klientom podporu na profesionálnej úrovni.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Andrea Bagošová
E-mail: poslať životopis
ID: 4817387  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac