Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Executive Assistant

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administrative and organizational support for Country Manager
Preparation of documents for external accountancy firms and independent auditors, coordination of corporate accountancy activities, HR and payroll processing
Coordination of fleet management activities
Organizing and coordinating office operations and processes in order to ensure organizational effectiveness and efficiency.
Performing basic administrative tasks, preparing correspondences and reports.
Maintaining appointment schedule by planning and scheduling meetings, conferences, teleconferences, and travel.
Work in the system iProcurement - Awarding orders for approval
Providing support to Marketing Manager (event organization, web creation)
Ponúkaný plat (brutto)
by agreement
Termín nástupu
02.07.2017
Iné výhody
We work hard, but we laugh a lot too. Fun, professionalism, innovation and sharing each other’s success is what we’re about and you'll embrace this working approach and contribute to it. You'll be part of a high performing team that is made up of many cultures and nationalities so you need to be a strong communicator.

Meal vouchers
Friendly team
Modern new office
Mobile, laptop
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Accuracy, Active Listening, Assertiveness, Energetic, Detail Oriented, Flexibility, Multitasking, Meeting Deadlines, Prioritizing, Proactive, Problem Solving
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s.r.o.
Prievozská 4/B
821 09 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Michaela Hanečáková
Tel.: 0908777466
E-mail: poslať životopis
 
Poslať spoločnosti životopis
ID: 3104777   Dátum zverejnenia: 22.6.2017