Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka vrcholového manažmentu – Part Time
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- úzka spolupráca s vedením spoločnosti,
- kompletné zaistenie chodu kancelárie a organizácie činností managera,
- príprava ponúk, žiadostí a zmlúv,
- koordinácia projektov, príprava podkladu a prezentácií,
- komunikácia navonok spoločnosti i s internými oddeleniami,
- spravovať poštu, objednávky kancelárskych potrieb,
- kompletné zaistenie chodu kancelárie a organizácie činností managera,
- príprava ponúk, žiadostí a zmlúv,
- koordinácia projektov, príprava podkladu a prezentácií,
- komunikácia navonok spoločnosti i s internými oddeleniami,
- spravovať poštu, objednávky kancelárskych potrieb,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť kariérneho rozvoja
- príjemné prostredie
- podpora od manažmentu
- možnosť kariérneho rozvoja
- príjemné prostredie
- podpora od manažmentu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Spoločnosť je nadnárodná organizácia, zamerievajúca sa na služby.
Spoločnosť je nadnárodná organizácia, zamerievajúca sa na služby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti asistentky sú nevyhnutnosťou
- Znalosť anglického AJ nemeckého jazyka
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť pracovať zodpovedne a samostatne
- Znalosť anglického AJ nemeckého jazyka
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť pracovať zodpovedne a samostatne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3032618
Dátum zverejnenia: 26.4.2017
2017-04-26
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO