Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Admin s francúzskym jazykom
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme komunikatívnych francúzštinárov na novo vytvorené oddelenie ľudských zdrojov. Ak máte aktívny anglický a francúzsky jazyk a aspoň 1 ročnú skúsenosť z oblasti HR, neváhajte a pošlite nám svoje CV.
Hlavná náplň práce:
- pravidelná komunikácia s internými zamestnancami spoločnosti (benefity, dochádzky, dovolenky, ...)
- administratívna podpora oddelenia ľudských zdrojov
- práca s internými HR databázami a toolmi
- pravidelný reporting
- aktívna komunikácia so zahraničnými HR pobočkami
- rôzne ad hoc úlohy
Hlavná náplň práce:
- pravidelná komunikácia s internými zamestnancami spoločnosti (benefity, dochádzky, dovolenky, ...)
- administratívna podpora oddelenia ľudských zdrojov
- práca s internými HR databázami a toolmi
- pravidelný reporting
- aktívna komunikácia so zahraničnými HR pobočkami
- rôzne ad hoc úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť poskytuje svojim zamestnancom širokú škálu finančných i nefinančných benefitov.
13. plat
Stravné lístky
Cafeteria system
Jazykové kurzy
13. plat
Stravné lístky
Cafeteria system
Jazykové kurzy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
personálny manažment, ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Základy
SAP - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pro zákaznícka orientácia
Vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
Aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka slovom i písmom
Vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
Aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka slovom i písmom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2996787
Dátum zverejnenia: 13.7.2017
2017-07-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, HR asistent, HR Koordinátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.