Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckej podpory
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
okres Nitra
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náš klient, ktorý má v Bratislave zabehnuté centrum zákazníckej podpory a je uznávanou medzinárodnou spoločnosťou, buduje nový tím v Nitre.
Staň sa jeho súčasťou na pozícii Pracovníka zákazníckej podpory. Budeš denne komunikovať so zákazníkmi v cudzom jazyku
(francúzština, nemčina, angličtina, ruština) pri riešení jeho požiadaviek.
Čo ťa čaká:
- Pomoc naším zákazníkom pri riešení požiadaviek
- Denná komunikácia prostredníctvom e-mailov
- Analýza potrieb a požiadaviek zákazníka a poskytnutie riešenia
- Spolupráca s našími obchodnými partnermi
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami našej spoločnosti
- Pravidelná práca s databázou, udržiavanie záznamov aktuálnych
- Návrhy na zlepšenie
Staň sa jeho súčasťou na pozícii Pracovníka zákazníckej podpory. Budeš denne komunikovať so zákazníkmi v cudzom jazyku
(francúzština, nemčina, angličtina, ruština) pri riešení jeho požiadaviek.
Čo ťa čaká:
- Pomoc naším zákazníkom pri riešení požiadaviek
- Denná komunikácia prostredníctvom e-mailov
- Analýza potrieb a požiadaviek zákazníka a poskytnutie riešenia
- Spolupráca s našími obchodnými partnermi
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami našej spoločnosti
- Pravidelná práca s databázou, udržiavanie záznamov aktuálnych
- Návrhy na zlepšenie
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity:
- Práca v stabilnej spoločnosti a možnosti rastu
- príjemné pracovné prostredie
- Jazykové kurzy
- Teambuildingy, akcie a eventy
- Dni voľna navyše
- Fitness, wellness, masáže
- Práca v stabilnej spoločnosti a možnosti rastu
- príjemné pracovné prostredie
- Jazykové kurzy
- Teambuildingy, akcie a eventy
- Dni voľna navyše
- Fitness, wellness, masáže
Informácie o výberovom konaní
Uchádzač musí byť ochotný absolvovať 1 mesiac školenie v Bratislave.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Spoločnosť zaoberajúca sa zákazníckou podporou v oblasti daní.
Spoločnosť zaoberajúca sa zákazníckou podporou v oblasti daní.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti a zručnosti
- Predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom vítaná
- Orientácia na zákazníka
- Cit pre detail
- Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Flexibilita
- Dobré PC zručnosti
- Skúsenosť s medzinárkdného prostredia vítaná
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti a zručnosti
- Predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom vítaná
- Orientácia na zákazníka
- Cit pre detail
- Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Flexibilita
- Dobré PC zručnosti
- Skúsenosť s medzinárkdného prostredia vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2985551
Dátum zverejnenia: 8.1.2018
2018-01-08
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO