Špecialista pre ISO - Inžinier kvality

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
okres Bytča
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - zahraničnú strojársku spoločnosť - hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s implementáciou noriem ISO vo výrobnej spoločnosti.

Náplňou práce je:
- spolupodieľanie sa na tvorbe interných nariadení a smerníc
- implementácia noriem ISO a OHSAS
- sledovanie najnovších nariadení a smerníc a ich zapracovanie
- kontrola dodržiavania prijatých noriem a smerníc
- školenie pracovníkov
- príprava na audity
- vypracovanie správ o výsledkoch auditov
- navrhovanie opatrení a následne ich zavedenie do praxe po zistení nezhôd
- vedenie a aktualizovanie predpísanej dokumentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti
- možnosť profesného rastu
- firemné benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Zahraničná spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou regálových systémov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technického smeru, manažment kvality

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- znalosť ISO a OHSAS noriem
- prax na obdobnej pozícií vo výrobnej spoločnosti
aspoň 2 roky
- precíznosť, zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2918952  Dátum zverejnenia: 6.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou