Manažovanie operácií v skladovom hospodárstve pre maloobchod s textilom!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta so sídlom v Žiline, ktorý sa zaoberá maloobchodným predajom oblečenia, hľadáme vhodného kandidáta, ktorého hlavnou náplňou práce bude:
- manažovať operácie v skladovom hospodárstve
- pracovať s excelom
- nasadzovať tovar do systému
- importovať tovar do skladových kariet a kategórií
- občas preniesť krabice a zaviezť tovar
- práca v čase 8:00 - 16:30

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilná práca
- príjemný kolektív
- profesionálne zaškolenie
- primerané finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- stravné lístky
- rôzne zľavy

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- analytické a logické myslenie
- skúsenosť na obdobnej pozícii v maloobchode veľkou výhodou
- samostatnosť
- schopnosť riešiť problémy
- práca s Excelom na pokročilej úrovni
- ovládať základné pojmy ako aritmetický a vážený priemer

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2874335  Dátum zverejnenia: 3.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v závislosti od skúseností