Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Support Manager ( logistics)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Recruitment and training Store and warehouse supervisors. Tracking and measuring their
performance.
-Establish and implement policies, goals, objectives, and procedures to define how the business is to be run.
-Building and maintaining a strong and effective relationship with the Client.
-Managing a team in a busy work environment.
- Planning and controlling the overall business plan.
- Setting and reviewing budgets and managing cost.
- Creating, managing and analyzing performance data.
- Ensuring that capacity and capability are continually planned and assured.
- Encouraging, identifying and developing best practice strategy. Ensuring compliance to all
- Environmental Health & Safety goals & objectives.
- Research and implement alternative methods of efficiency.
- Overseeing inventory, distribution of goods and facility layout.
- Interacting with different areas and departments of the organization
performance.
-Establish and implement policies, goals, objectives, and procedures to define how the business is to be run.
-Building and maintaining a strong and effective relationship with the Client.
-Managing a team in a busy work environment.
- Planning and controlling the overall business plan.
- Setting and reviewing budgets and managing cost.
- Creating, managing and analyzing performance data.
- Ensuring that capacity and capability are continually planned and assured.
- Encouraging, identifying and developing best practice strategy. Ensuring compliance to all
- Environmental Health & Safety goals & objectives.
- Research and implement alternative methods of efficiency.
- Overseeing inventory, distribution of goods and facility layout.
- Interacting with different areas and departments of the organization
Informácie o výberovom konaní
- Proven ability to lead, motivate and build successful teams.
- Team leading and people development skills.
- Experience in account management
- Understand all legal, regulatory, information security and compliance requirements.
- Achieving targets in a dynamic and complex business environment.
- The ability to work under pressure.
- Strong knowledge of MS Office and ERP applications
- Degree in relevant field.
- Fluency in English
- Knowledge of labor laws
- Team management and organization of working times
- Team leading and people development skills.
- Experience in account management
- Understand all legal, regulatory, information security and compliance requirements.
- Achieving targets in a dynamic and complex business environment.
- The ability to work under pressure.
- Strong knowledge of MS Office and ERP applications
- Degree in relevant field.
- Fluency in English
- Knowledge of labor laws
- Team management and organization of working times
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Global Service Participant with capacity for integration in a wide range of services, offering the Market a One Stop Shopping solution.
Global Service Participant with capacity for integration in a wide range of services, offering the Market a One Stop Shopping solution.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2864404
Dátum zverejnenia: 23.12.2016
2016-12-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér logistiky, Prevádzkový manažér, Projektový manažér, Riaditeľ logistiky, Vedúci nákupu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO