GBS and Procurement Communications Manager

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Provide counsel to the GBS and Procurement functions, recommending communication strategies and messaging that help build understanding, inspire employees and drive business value.
- Leverage internal social collaboration channels and tools to promote and enhance service delivery of GBS to internal customers and facilitate communication within the function
- Develop and execute a crisis and change communication strategy for the GBS function.
- Support GBS Internal Customer Relations activities; develop and execute communication tactics, as needed.
- Oversee the redesign of the GBS intranet site and supervise ongoing maintenance and continuous improvement of the GBS intranet site.
- Support the annual supplier expectation days with according communication measures
- Support senior leadership communications in the GBS organization
- Use social media channels to enable one-way and multi-way dialogue with GBS leaders
- Develop content and participate in GBS roadshows with internal customers
- Develop enterprise internal communications, implementing them within the GBS function accordingly
- Develop content and advice on the appropriate channels for Procurement communications with suppliers and vendors
- Support the development of messaging and creation of communication materials for the annual supplier expectation days
- Regularly measure and evaluate the effectiveness of GBS and Procurement communications, specifically vendor communications

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

leader in automotive seating with unmatched global reach and scale

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Communications, Marketing, Journalism

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Bachelor’s degree in Communications, Marketing, Journalism or related curriculum
- 6-8 years of progressive communications, marketing, or related experience in a similar field
- Global experience preferred
- Excellent communication and presentation skills required
- Excellent English language skills
- Ability to effectively communicate with internal audiences
- Experience in change communication is preferred
- Experience in social media is preferred
- Track record of proven project management success
- Demonstrated process orientation/capability

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2864294  Dátum zverejnenia: 29.1.2017