Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Novo-otvorené oddelenie HR v Bratislave. Naštartuj kariéru s Holandčinou! Poď do HR!

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hovoríš plynule po holandsky A anglicky a vždy ťa fascinovala práca s ľuďmi a túžiš si začať budovať kariéru v oblasti HR? Pre nášho klienta, škandinávsku spoločnosť, obsadzujeme zaujímavú pozíciu, ktorá ťa naučí zorientovať sa vo svete ľudských zdrojov a nazrieť do každej ich oblasti. Ak ťa baví administratíva, komunikácia, projektová práca, ktorá sa mení za pochodu, čísla, analýzy, či podpora náboru, potom by mohla byť táto pozícia pre teba to pravé orechové. Pripoj sa k novému dynamickému tímu podpory ľudských zdrojov!

Tvojou náplňou práce by bolo:
- podpora užívateľov nového interného HR nástroja so zameraním na tréning zamestnancov
- aktívny kontakt so zastúpeniami spoločnosti v jednotlivých krajinách a pravidelná komunikácia s materskou spoločnosťou
- inzercia pracovných ponúk, príprava popisov práce, dohadovanie pohovorov
- podpora pri transfere HR dát zo SAPu do nového ERP systému
- nastavovanie KPIs a dohľad nad ich plnením
- nastavovanie odmien a bonusov
- HR reporting, spracovanie dochádzok a iné ad-hoc štatistické analýzy
Iné výhody
- medzinárodné dynamické prostredie v stabilnej spoločnosti
- práca na novom start-up projekte
- profesionálny i osobnostný rozvoj
- neformálna kultúra spoločnosti s možnosťou rôznych školení a tréningov
- koučing a mentoring
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Human Resources, Economy, Psychology, Business Administration
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a
Holandský jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Personalistika - základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť z oblasti HR/ call centra/ SSC aspoň na polovičný úväzok/ brigádne
- motivácia a drive pre oblasť ľudských zdrojov
- skvelý anglický A holandský jazyk na komunikatívnej úrovni
- výborné komunikačné schopnosti
- dôraz na detail, ako aj na kvalitu prezentovaných dát
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
 
ID: 2779736   Dátum zverejnenia: 12.6.2017