Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

IT Špecialista – Podpora Koncových Užívateľov

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, svetovú jednotku v platobných technológiách, hľadáme skúseného administrátora, ktorý bude zodpovedný 2nd Level Podporu koncových užívateľov podľa ITIL procesov Incident, Change a Problem management.

Úspešný kandidát na tejto pozícii:
- Monitoruje a kontroluje technologické zariadenia, HW a SW vybavenie užívateľov
- Vykonáva 2nd Level analýzu situácie a aplikuje štandardné techniky a procedúry na identifikovanie, zistenie korelácie a odstránenie vzniknutých problémov, incidentov alebo požiadaviek
- Zabezpečuje stabilnú prevádzku a možnosť maximálneho využitia IT zariadení a systémov
- Prevádzkuje a monitoruje systémové konzoly a periférne zariadenia
- Rieši problémy a obnovuje prevádzku bežne dostupných IT služieb a periférnych zariadení
- Eskaluje komplexné problémy na príslušné tímy IT podpory
- Pracuje v tímovom prostredí a vykonáva pridelené úlohy
Ponúkaný plat (brutto)
Dohodou
Termín nástupu
ASAP
Iné výhody
- Nadštandardné finančné ohodnotenie
- Príspevok na DDS
- Životné a úrazové poistenie
- Možnosť využiť 5 sick-days ročne
- Plne hradenú PN až 25 dní v roku
- Zdravotná starostlivosť v súkromných klinikách
- Relokačný príspevok pre mimo-bratislavských kandidátov
- Súkromnú kreditnú kartu bez poplatkov
- Iné benefity zahŕňajúce kurzy AJ, e-learning a on-line vzdelávacie kurzy, referenčný program a mnoho ďalších výhod
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie: Stredoškolské alebo vysokoškolské v oblasti IT
- Jazyky: Anglický jazyk – Advanced
- Dobrá znalosť procesu Incident Management v IT organizácii
- Dobrá celková znalosť informačných technológií, najmä UNIX, Windows, Networks a Telco
- Základná znalosť ITIL procesov Incident, Change a Problem Management
- Práca na zmeny
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
 
ID: 2758925   Dátum zverejnenia: 10.10.2016