Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Mzdový manažér so zameraním na Compliance

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste energický človek, plný entuziazmu? Ste zapálený pre mzdové účtovníctvo, ovládate anglický jazyk na komunikatívnej úrovni a snívate o práci pre zamestnávateľa, ktorý pre svojich zákazníkov urobí ešte viac, ako očakávajú? Máte skúsenosť z oblasti compliance z medzinárodného prostredia a máte silný finančný background najmä z oblasti daní či miezd, prípadne z interného auditu? Hľadáme compliance manažéra do oblasti miezd pre EMEA región, ktorý bude niesť zodpovednosť za všetky procesy súvisiace so mzdami, aby boli v súlade s legislatívou tej ktorej krajiny.
- Osoba v tejto roli bude úzko spolupracovať s kľúčovými podielnikmi spoločnosti, ako aj s projektovými tímami, aby sa predpisy dodržiavali v každej zverenej krajine/spoločnosti rovnako aj s oddelením Comp&Ben
- Efektívne monitorovanie compliance rizika
- Sledovanie štatutárnych požiadaviek v spolupráce so mzdovými tímami
- Skúmanie a identifikácia nových rizík
- Sledovanie interného/externého auditu a príprava sanačného plánu na identifikáciu rizík
- Poskytovanie podpory a tréningov pre mzdové tímy v súvislosti s payroll compliance
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, účtovníctvo, investície, audit, mzdy
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Mzdové účtovníctvo - expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť z oblasti daní, ako aj právnych predpisov v oblasti sociálneho zabezpečenia
- skúsenosť z globálnej spoločnosti s vysokým kultúrnym povedomím
- skúsenosť so SOX compliance
- silné znalosti v oblasti reportingu
- schopnosť pracovať pod tlakom a plniť termíny
- pozitívny prístup, skvelé analytické schopnosti a presnosť
- plynulá angličtina podmienkou!
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Kornélia Šebová
Tel.: 421 2 5363 0223
E-mail: poslať životopis
 
ID: 2741932   Dátum zverejnenia: 31.7.2017