Back office Analyst & Payroll Controller

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.12.2016

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- porovnáva podklady na fakturáciu a so mzdovými podkladmi, zisťuje a analyzuje vzniknuté rozdiely a hľadá príčiny
- úzko spolupracuje s pobočkovou sieťou
- administruje obchodné zmluvy v systéme a zodpovedá za správnosť obchodných podmienok v systéme Navision
- zabezpečuje aktualizáciu údajov o obchodných partneroch v systéme Navision
- zodpovedá za aktualizáciu pracovnoprávnej dokumentácie v spolupráci s externým právnym poradcom
- metodicky riadi admin špecialistov na jednotlivých pobočkách, nastavuje procesy, zefektívňuje existujúce, pripravuje nové vzory dokumentov
- pripravuje obchodné analýzy a reporty
- má na starosti car fleet management spoločnosti
- vystavuje faktúry

Zamestnanecké výhody, benefity

- medzinárodné prostredie spoločnosti
- dni voľna nad rámec zákonníka práce
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- možnosť osobného a profesionálneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Pozíciu obsadzujeme priamo pre našu spoločnosť.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pozíciu obsadzujeme priamo pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Expert

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť excelu na pokročilej úrovni NUTNOSŤ (60% práce je aktívne v Exceli, -analýza dát)
- proaktívna osobnosť, analytické a logické myslenie
- pozitívny prístup, osobnosť hľadajúca riešenia
- zodpovednosť, samostatné rozhodovanie
- trpezlivosť, precíznosť a detailnosť
- schopnosť presviedčať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2689092  Dátum zverejnenia: 7.11.2016