Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Back office Analyst & Payroll Controller

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- porovnáva podklady na fakturáciu a so mzdovými podkladmi, zisťuje a analyzuje vzniknuté rozdiely a hľadá príčiny
- úzko spolupracuje s pobočkovou sieťou
- administruje obchodné zmluvy v systéme a zodpovedá za správnosť obchodných podmienok v systéme Navision
- zabezpečuje aktualizáciu údajov o obchodných partneroch v systéme Navision
- zodpovedá za aktualizáciu pracovnoprávnej dokumentácie v spolupráci s externým právnym poradcom
- metodicky riadi admin špecialistov na jednotlivých pobočkách, nastavuje procesy, zefektívňuje existujúce, pripravuje nové vzory dokumentov
- pripravuje obchodné analýzy a reporty
- má na starosti car fleet management spoločnosti
- vystavuje faktúry
Termín nástupu
15.12.2016
Iné výhody
- medzinárodné prostredie spoločnosti
- dni voľna nad rámec zákonníka práce
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- možnosť osobného a profesionálneho rastu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
Pozíciu obsadzujeme priamo pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Fakturácia - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - základy
Podvojné účtovníctvo - základy
Personalistika - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť excelu na pokročilej úrovni NUTNOSŤ (60% práce je aktívne v Exceli, -analýza dát)
- proaktívna osobnosť, analytické a logické myslenie
- pozitívny prístup, osobnosť hľadajúca riešenia
- zodpovednosť, samostatné rozhodovanie
- trpezlivosť, precíznosť a detailnosť
- schopnosť presviedčať
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
 
ID: 2689092   Dátum zverejnenia: 7.11.2016