Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office Analyst & Payroll Controller
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.12.2016
15.12.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- porovnáva podklady na fakturáciu a so mzdovými podkladmi, zisťuje a analyzuje vzniknuté rozdiely a hľadá príčiny
- úzko spolupracuje s pobočkovou sieťou
- administruje obchodné zmluvy v systéme a zodpovedá za správnosť obchodných podmienok v systéme Navision
- zabezpečuje aktualizáciu údajov o obchodných partneroch v systéme Navision
- zodpovedá za aktualizáciu pracovnoprávnej dokumentácie v spolupráci s externým právnym poradcom
- metodicky riadi admin špecialistov na jednotlivých pobočkách, nastavuje procesy, zefektívňuje existujúce, pripravuje nové vzory dokumentov
- pripravuje obchodné analýzy a reporty
- má na starosti car fleet management spoločnosti
- vystavuje faktúry
- úzko spolupracuje s pobočkovou sieťou
- administruje obchodné zmluvy v systéme a zodpovedá za správnosť obchodných podmienok v systéme Navision
- zabezpečuje aktualizáciu údajov o obchodných partneroch v systéme Navision
- zodpovedá za aktualizáciu pracovnoprávnej dokumentácie v spolupráci s externým právnym poradcom
- metodicky riadi admin špecialistov na jednotlivých pobočkách, nastavuje procesy, zefektívňuje existujúce, pripravuje nové vzory dokumentov
- pripravuje obchodné analýzy a reporty
- má na starosti car fleet management spoločnosti
- vystavuje faktúry
Zamestnanecké výhody, benefity
- medzinárodné prostredie spoločnosti
- dni voľna nad rámec zákonníka práce
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- možnosť osobného a profesionálneho rastu
- dni voľna nad rámec zákonníka práce
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- možnosť osobného a profesionálneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Pozíciu obsadzujeme priamo pre našu spoločnosť.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pozíciu obsadzujeme priamo pre našu spoločnosť.
Pozíciu obsadzujeme priamo pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Expert
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť excelu na pokročilej úrovni NUTNOSŤ (60% práce je aktívne v Exceli, -analýza dát)
- proaktívna osobnosť, analytické a logické myslenie
- pozitívny prístup, osobnosť hľadajúca riešenia
- zodpovednosť, samostatné rozhodovanie
- trpezlivosť, precíznosť a detailnosť
- schopnosť presviedčať
- proaktívna osobnosť, analytické a logické myslenie
- pozitívny prístup, osobnosť hľadajúca riešenia
- zodpovednosť, samostatné rozhodovanie
- trpezlivosť, precíznosť a detailnosť
- schopnosť presviedčať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2689092
Dátum zverejnenia: 7.11.2016
2016-11-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Obchodný analytik, Personálny konzultant, Špecialista reportingu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO