Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Asistent manažérov ekonomického oddelenia v medzinárodnej spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti ekonomického poradenstva, hľadáme šikovného a skúseného kandidáta/tku s aktívnou znalosťou anglického jazyka a min. 1-ročnými skúsenosťami na pozícii asistenta v medzinárodnej spoločnosti.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!

Výkonný asistent bude zodpovedný za:
- poskytovanie aktívnej podpory oddeleniu na základe pokynov pridelených manažérov,
- organizáciu pracovných ciest pridelených manažérov (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie pridelenej agendy manažéra, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov pri rôznych projektoch a koordináciu úloh s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- spracovanie došlých faktúr podľa potreby,
- príležitostnú organizáciu teambuildingových aktivít a iné.
Iné výhody
Náš klient Vám ponúka istotu stabilného zamestnania v medzinárodnej spoločnosti a širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát má:
- min. 1-ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej - medzinárodnej spoločnosti,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite, znalosť Lotus Notes - výhodou,
- zmysel pre detail, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny.
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 23
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Miroslava Kačurová
Tel.: 02/5363 0223
E-mail: poslať životopis
 
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2635787   Dátum zverejnenia: 18.9.2016